زمان انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ -

خطیبی: رکورد تیم ملی در جهان تاریخی است

رسول خطیبی بازیکن سابق تیم ملی ایران می گوید که تیم ملی با کارلوس کی روش در مسیر تاریخ سازی جهانی قرار گرفته است.

سرای نور؛رسول خطیبی ملی پوش سابق تیم ملی که در جام جهانی ۲۰۰۶ به همراه تیم ملی در جام جهانی آلمان حضور داشت به خبرنگار “ورزش سه” در مورد دیدار ایران برابر ازبکستان که می تواند با صعود ایران به جام جهانی همراه شود گفت: تیم ملی امروز قطعا می تواند برای مردم خوشحالی به ارمغان بیاورد و با یک برد کار تاریخی در فوتبال کشور انجام می شود. کی روش تدابیر بسیار مهمی داشته و کار مهم و بزرگی انجام داده؛ به هر حال تیمی که بدون گل خورده تاکنون رکورد منحصر به فردی را به جا گذاشته می تواند یک رکورد تاریخی در فوتبال جهان ایجاد کند.

وی در ادامه با تقدیر از مدیریت تاج می گوید: ضمن اینکه باید از آقای تاج واقعا تشکر کرد که حواشی اطراف تیم ملی را از بین برد و امیدوارم بعد از جام جهانی هم قرارداد کی روش تمدید شود و اجازه جدایی را به او ندهیم، چون زحمات زیادی برای تیم ملی کشیده شده است. تیم ملی ما هیچ وقت ارنج ثابتی نداشت و کی روش بود که به بازیکنان لیگ انگیزه داد.امیدوارم امشب هم یک جشن خوب داشته باشیم.

مهاجم سابق تیم ملی در خصوص اینکه فکر می کند چه کسی می تواند زننده گل صعود ایران باشد، عنوان کرد: تیم که گل بزند با کار تیمی این گل ایجاد می شود. فکر می کنم سردار آزمون می تواند یکی از شانس های گلزنی باشد ولی هنوز ارنج مشخص نیست و شاید بعد از مشخص شدن ترکیب بهتر بتوان در این خصوص صحبت کرد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو