زمان انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ -

ندادن اجازه ورود به بانوان حتی با وساطت داورزنی

تعدادی از بانوان که برای تماشای دیدار ایران و آرژانتین پشت درهای سالن ۱۲ هزار نفری آزادی مانده بودند حتی با وساطت داورزنی هم اجازه ورود پیدا نکردند.

سرای نور؛دیدار تیم‌های ایران و آرژانتین در روز پایانی هفته دوم لیگ جهانی والیبال از ساعت ۲۱:۱۰ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران آغاز شده است که ست اول این مسابقه با نتیجه ۲۹ بر ۲۷ به سود ایران به پایان رسید.

در ست دوم هم ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ پیروز شد.

* با توجه به حساسیت این مسابقه در دقایق بسیاری از بازی تماشاگران به صورت ایستاده تیم ملی کشورمان را تشویق می‌کنند.

* تعداد زیادی از بانوان بیرون سالن مانده بودند و اجازه ورود به آنها داده نمی‌شد. این موضوع باعث اعتراض آنها شده بود که در نهایت با حضور داورزنی و هماهنگی‌های لازم با ماموران حراست ورزشگاه صورت گرفت، اما با این وجود هم تا این لحظه و بعد از پایان ست دوم هنوز اجازه ورود به داخل سالن مسابقات را پیدا نکردند.

این در حالی بود که بسیاری از این افراد بلیت مسابقه را هم در دست داشتند، اما پشت درب مانده بودند.

* بانوانی که پشت در سالن مانده بودند شدیدا اعتراض می‌کنند، اما خبری از ورود به داخل سالن نیست؛ از طرفی به این افراد اجازه خروج و بازگشت به منازلشان هم داده نمی‌شود.

* با توجه به حساسیت دیدار ایران و آرژانتین در هفته دوم رقابت‌های لیگ جهانی تعدادی از بانوان با پرچم ایران و شیپور و بوق در بیرون سالن آزادی حضور یافتند و در بیرون سالن با شیپور و فریاد «ایران – ایران» تیم ملی را تشویق می‌کنند.

*حامد حدادی بسکتبالیست تیم ملی کشورمان هم در سالن حضور دارد و بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو