زمان انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ -

شرایط انتقال معلمان متقاضی از شهرستانها به پایتخت

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران ضوابط انتقال معلمان از شهرستانها به پایتخت را تشریح کرد و گفت: در جنسیت مرد به نیروی بیشتری نیاز داریم.

سرای نور؛در رابطه با ضوابط انتقال فرهنگیان متقاضی به پایتخت اظهار داشت: فرهنگیان متقاضی انتقال به شهر تهران می‌توانند برای مناطق ۱۱ تا ۱۹ آموزش و پرورش پایتخت اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به شرایطی که از گذشته فراهم شده است شاهدیم که در شهر تهران درصد معلمان زن به ویژه در دوره ابتدایی بسیار بیشتر است که باید این موضوع را حل کنیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران بیان کرد: همواره در دوره ابتدایی با کمبود معلم در شهر تهران مواجه هستیم، که شدت این موضوع در جنسیت مرد بیشتر مشاهده می‌شود.

بهارلو با اشاره با ساماندهی نیروی انسانی در شهر تهران ادامه داد: پس از کلاس‌بندی‌ها اگر با کسری نیروی انسانی مواجه باشیم، آن را بااضافه کار، حق‌التدریس و انتقال معلمان از شهرستان‌ها به تهران جبران خواهیم کرد.

وی مطرح کرد: برای ورود معلم از سایر استانها به شهر تهران در جنسیت مرد در تمام رشته‌ها نیاز وجود دارد و در جنسیت زن صرفاً به آموزگار نیازمندیم. همچنین در بحث خروج نیروی انسانی در جنسیت مرد و زن این موضوع با تایید کمیته برنامه‌ریزی استان امکان پذیر است که عمدتا میزان خروجی‌ها کمتر است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص ضوابط انتقال معلم از شهرستان‌ها به پایتخت مطرح کرد: برای این موضوع در مرحله نخست موافقت شهر مبداء که هم اکنون یک فرد در آنجا مشغول به تدریس بوده نیاز است. همچنین افراد نباید در منطقه خدمت خود تعهد داشته باشند. چرا که ممکن است برخی معلمان تعهد ۵ ساله خدمت در منطقه‌ای را داشته باشند. همچنین برای زوج فرهنگی و خانواده‌های شهدا نیز امتیازاتی در نظر گرفته شده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۲ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو