زمان انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ -

برنامه لیگ برتر انگلیس برای فصل آینده توسط اتحادیه فوتبال این کشور لحظاتی پیش اعلام شد.

آغاز فصل جدید لیگ برتر با دیدار چلسی-برنلی

سرای نور؛

تیم های لیگ برتری برای فصل آینده به شدت در حال تقویت خود هستند و احتمالا فصل بسیار جذابی پیش رو خواهد بود. حال اتحادیه لیگ برتر نیز برنامه فصل آینده این لیگ را منتشر کرد و تیم ها ، رقبای خود را در طول۳۸ هفته شناختند.

در هفته اول رقابت ها، آرسنال به مصاف لسترسیتی خواهد رفت، منچسترسیتی مهمان برایتون آلبیون خواهد بود، چلسی مقابل برنلی صف آرایی می‌کند، یونایتد به مصاف وستهام می‌رود، تاتنهام با نیوکاسل روبرو می‌شود و لیورپول مهمان واتفورد است.

 

 

برنامه تیم های بزرگ در رقابت ها به شرح زیر است:

 

 

 

آرسنال در هفته سوم رقابت ها مهمان لیورپول خواهد بود، در هفته پنجم نیز در استمفورد بریج باید به مصاف چلسی برود، در هفته یازدهم مقابل سیتی به میدان می‌رود و هفته دوازدهم مقابل تاتنهام صف آرایی خواهد کرد. شاگردان ونگر در هفته پانزدهم میزبان یونایتد خواهند بود و در هفته نوزدهم مقابل لیورپول بازی خواهند کرد.

چلسی در هفته دوم لیگ مهمان تاتنهام است، سپس در هفته پنجم میزبان آرسنال خواهد بود. آنها در هفته هفتم باید به مصاف شاگردان گواردیولا بروند و  در هفته یازدهم مقابل شاگردان مورینیو صف آرایی خواهند کرد. هفته سیزدهم نیز چلسی میزبان لیورپول است.

شاگردان یورگن کلوپ در هفته سوم میزبان آرسنال هستند و هفته بعدش باید در اتحاد به مصاف سیتی بروند. دیدار مهم آنها مقابل منچستریونایتد در هفته هشتم و در آنفیلد برگزار خواهد شد و یک هفته بعدش باید مقابل اسپرز صف آرایی کنند. لک لک ها در هفته سیزدهم نیز میزبان چلسی خواهند بود.

شاگردان گواردیولا در هفته چهارم باید به مصاف لیورپول بروند، سپس سه هفته پس از آن مهمان چلسی خواهند بود. سیتیزن ها در هفته یازدهم میزبان آرسنال هستند  و هفته شانزدهم باید مقابل یونایتد قرار بگیرند و در هفته هجدهم، مقابل تاتنهام صف آرایی خواهند کرد.

شاگردان آقای خاص نیز در چند هفته اول کار آسانی پیش رو دارند تا در هفته هشتم به مصاف لیورپول بروند. سپس هفته دهم مقابل تاتنهام قرار خواهند گرفت و هفته یازدهم، مهمان چلسی خواهند بود. هفته پانزدهم، شیاطین سرخ باید در امیریتس مقابل آرسنال قرار بگیرند و هفته شانزدهم مقابل سیتی به میدان خواهند رفت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو