زمان انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ -

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اقتصادی:

تقویت فرهنگ کار و روحیه جهادی، رمز توفیق در اقتصاد مقاومتی است

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم اقتصادی تصریح کرد: بی شک رمز توفیق کشور در عرصه عمل به اقتصاد مقاومتی، تقویت فرهنگ کار و روحیه جهادی در بین مردم و مسئولان است.

حجت‌الاسلام غلامعلی معصومی‌نیا  با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با نام گذاری امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به این نکته مهم متذکر شدند که راه رسیدن به اهداف مدنظر نظام اسلامی در عرصه اقتصادی به صرف شعار محقق نمی شود و باید همه آستین همت را بالا زده و کار جهادی را سرلوحه فعالیت های خویش قرار دهیم.

وی همچنین با اشاره به نقش مهم اقتصاد مقاومتی در تقویت استقلال ملی گفت: بسیج امکانات و توانمندی های داخلی ، رفع نقاط ضعف و آسیب ها و ایستادگی و استقامت در برابر دشمن در عرصه اقتصادی از جمله برکات و دستاوردهای اقتصاد مقاومتی می باشد که مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خویش همگان را به این نکات به صورت کاملاً روشنگرانه هدایت فرمودند.

این اقتصاددان حوزوی با تاکید بر این که عمل به اقتصاد مقاومتی منجر به تقویت اقتصاد درون زا می شود،گفت: نباید این طور فکر کنیم که همه مشکلات ما در سایه مذاکره و دیپلماسی حل می شود، بلکه ما باید با اتکا به اقتصاد مقاومتی به تقویت خود و حل مشکلات داخلی اهتمام ورزیم و در این باره هم مردم و هم مسئولان ، رسالت بسیار مهمی را برعهده دارند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی بدان معناست که ما از وابستگی و احتیاج به خارج درآمده و در مقابل دیگران به موضع استقلال برسیم که البته این روند چندان هم آسان نیست و نیازمند عزم ملی و روحیه جهادی در مقابله با مشکلات است و این که در مسیر تقویت روحیه امید و شور و نشاط در بین آحاد جامعه به خصوص نسل جوان پویا و مبتکر حرکت کنیم.

منبع:حوزه

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو