زمان انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ -

اقتصاد مقاومتی بهترین راه رسیدن به عدالت اجتماعی است

اقتصاد مقاومتی بهترین راه رسیدن به عدالت اجتماعی است و حتی انبیای الهی یکی از اهدافشان را اجرای عدالت در جامعه بنا نهاده بودند.

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی  در قزوین، با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان اقتصاد مقاومتی،اقدام وعمل از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: این نامگذاری در سال های قبل هم  از سوی معظم له انتخاب شد ولی متاسفانه در برنامه های دولت قرار نگرفت وبه خوبی اجرانشد.

وی تصریح کرد: اقتصاد موضوع مهمی  است که در ابعاد مختلف زندگی اجتماعی حتی روابط خانوادگی و سیر وسلوک وبندگی خدای متعال تاثیر گذار است.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطر نشان کرد: اقتصاد مقاومتی بهترین راه رسیدن به عدالت اجتماعی است بوده و حتی انبیا الهی یکی از اهدافشان را اجرای عدالت در جامعه بنا نهاده بودند.

وی به اجرای صحیح اقتصاد مقاوتی در جامعه را مورد تاکید قرار داد وبیان داشت: برنامه ریزی واجرای صحیح اقتصاد مقاوتی بر عهده دولت مردان بوده وباید مسئولین ودست اندرکاران با یک روش وبرنامه ریزی دقیق بتوانند علاوه بر تولید داخلی از واردات بی رویه از کشورهای مختلف جلوگیری نمایند.

این استاد حوزه یادآور شد: اقتصاد مقاومتی باید توام با اقدام و عمل و تلاش بیشتر باشد تا شاهد رونق اقتصادی  بیشتری در  کشور باشیم.

منبع:حوزه

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو