زمان انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ -

آیت الله طبرسی:

جهانی شدن اسلام ناب مرهون تلاش های حوزه و روحانیت است

نماینده ولی فقیه در مازندران، پیشرفت و تعالی امروز نظام اسلامی را مرهون تلاش ها و از خودگذشتگی های علما و روحانیت شیعه در تاریخ دانست.

آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در دیدار مدیر و کارکنان مدیریت حوزه علمیه استان ضمن تبریک سال نو با بیان این که تغییر رفتار ظاهری آسان است، گفت: تغییر و تحول باید درونی و از باطن باشد.

وی با بیان این که آغاز سال نو باید برای ما یک مبدأ تحول باشد، افزود: باید در ابتدای سال جدید اعمال و داشته های خود بررسی و مرور کنیم و در جهت رفع کاستی ها گام برداریم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اشاره کرد و گفت: تحقق مسأله اقتصاد مقاومتی سد محکمی در برابر نفوذ اقتصادی دشمنان به کشور می باشد و اقتصاد مهم ترین بخشی است که نظام سلطه تلاش می کند با استفاده از این اهرم ملت و نظام اسلامی را تحت فشار قرار دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان صداقت در گفتار و عمل را دو نکته مهم در خدمت به جامعه دانست و خاطرنشان کرد: باید با مردم صادقانه برخورد کنیم و همه کارهای ما برمحور خداوند متعال باشد.

آیت الله طبرسی با تأکید بر این که در کارها باید خلوص نیت ما بیشتر باشد، تصریح کرد: اخلاص در کار باید به عنوان یک اصل همواره مورد توجه ما باشد، تا شاهد رشد و بالندگی نظام دینی باشیم.

وی پیشرفت و تعالی امروز نظام اسلامی را مرهون تلاش ها و از خودگذشتگی های علما و روحانیت شیعه در تاریخ دانست و خاطرنشان کرد: حوزه و روحانیت همواره در دفاع از کشور و نظام دینی پیشگام بوده و هستند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که علم و عمل روحانیت باید الهی باشد، خاطرنشان کرد: علم مادی در زمان مرگ از انسان جدا می شود، اما علم دین تا آن دنیا نیز همراه انسان خواهد بود.

منبع:حوزه

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو