زمان انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ -

تیراندازی در اراک ۵مجروح برجای گذاشت

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: بامداد امروز تیراندازی دو نفر از اراذل به سوی چند نفر دیگر از این افراد در پارک شهید باهنر اراک، منجر به مجروح شدن پنج نفر از آنان شد.

سرای نور؛محمود خلجی اظهار داشت: ساعت یک و ۴۰ دقیقه بامداد امروز(پنجشنبه) گزارشی در خصوص تیراندازی در پارک شهید باهنر شهر اراک به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام شد و بلافاصله تیم‌های گشت انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: با حضور تیم های گشت انتظامی در محل مشخص شد دو نفر راکبان یک دستگاه موتورسیکلت به سوی چند جوان تیراندازی کرده و از محل متواری شده اند

خلجی بیان کرد: بر اثر این تیراندازی پنج نفر که از ناحیه کمر به پایین مورد اصابت گلوله قرار گرفته بودند به بیمارستان انتقال داده شدند که حال عمومی آنها خوب گزارش شده است.

وی خاطرنشان ساخت:بلافاصله تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این تیراندازی آغاز و مشخص شد که دو نفر از اراذل و اوباش به علت اختلافات قبلی با گروهی دیگر از اراذل و اوباش در زمانی که آنها در پارک حضور داشتند، با یک دستگاه موتورسیکلت به آنها نزدیک شده و به سوی آنان تیراندازی کرده و از محل متواری شده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: با شروع تحقیقات پلیس بلافاصله عاملان تیراندازی شناسایی و تاکنون پنج نفر در این خصوص دستگیر شده اند که تحقیقات تکمیلی در حال پیگیری است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو