زمان انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ -

تصادف مرگبار در بزرگراه شهید بابایی

سرای نور؛

سخنگوی سازمان آتش نشانی از برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با گاردریل های حاشیه بزرگراه شهید بابایی و فوت ۲ نفر خبرداد.

به گزارش فرهنگ نیوز، جلال ملکی اظهار داشت:در  ساعت ۲۲:۱۰ شب گذشته حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق اتوبان شهید بابایی ورودی حکیمیه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام و ماموران ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با پنج سرنشین به هنگام حرکت در مسیر به دلایل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف شده و با دیواره حاشیه بزرگراه (ورودی حکیمه) برخورد کرده است.

ملکی بیان داشت: پیش از رسیدن آتش‌نشانان، دو سرنشین‌ پسر هشت ساله و یک خانم جوان از داخل خودرو خارج شده بودند و سه سرنشین دیگر،آقا پنجاه ساله و دو خانم داخل خودرو محبوس بودند که آتش‌نشانان پس از انجام ایمن‌سازیهای لازم با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات متلاشی شده خودروی ۴۰۵ را برش داده و سه سرنشین محبوس شده را از داخل خودرو خارج کردند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران افزود: با حضور عوامل اورژانس و در معاینات اولیه مشخص شد دو سرنشین پسر هشت و مرد پنجاه ساله متاسفانه جان خود را از دست داده‌اند همچنین سه سرنشین خانم که شدیداً دچار مصدومیت شده بودند توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی افزود: در پایان آتش‌نشانان خودرو را به محل امنی انتقال دادند، محل حادثه به عوامل پلیس راه تحویل داده شد و عملیات در ساعت ۲۳:۵۷ به پایان رسید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو