زمان انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ -

فدراسیون ازبکستان: با این مربی به جام‌جهانی می‌رویم

با وجود فشارهای بسیار شدید رسانه ها و طرفداران ازبک روسای فدراسیون فوتبال ازبکستان زیر بار اخراج سرمربی ناکام خود نرفتند.

سرای نور؛

شکست برابر ایران در روز هشتم مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ باعث شد تا امیدهای فوتبالدوستان ازبک برای رسیدن به سهمیه صعود مستقیم به بزرگ ترین تورنمنت فوتبالی جهان به حداقل برسد تا فشارها برای تغییرات روی نیمکت تیم ملی به اوج خود برسد و همه خواستار اخراج ساموئل بابایان شوند.

در شرایطی که تمامی اخبار از برکناری قریب الوقوع سرمربی ازبکستان حکایت داشت دخالت رئیس فدراسیون فوتبال این کشور در موضوع اخراج بابایان تمامی معادلات را تغییر داد تا جایی که فدراسیون فوتبال ازبکستان در آخرین بیانیه رسمی خود رسما با حمایت از برنامه ها و تلاش های بابایان مدعی شد به این مربی ایمان دارد و مطمئن است که او می تواند ازبکستان را به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برساند.

بنا به ادعای برخی رسانه های ازبکستان شکست کره جنوبی برابر قطر در دوحه روند ایجاد تغییرات روی نیمکت رهبری تیم ملی این کشور را عوض کرد چه بسا اگر کره در دوحه به قطر نمی باخت الان بابایان هم جای خود را به مربی جدیدی داده بود اما با شرایط پیش امده در جدول جایگاه خود را برای دو بازی پیش رو برابر چین در پکن و کره جنوبی در تاشکند آماده می کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو