زمان انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ -

فرماندار نور :

روز قدس ، روز حمایت از آرمانهای فلسطینیان و زنده کردن پیام حضرت امام خمینی(ره) است

فرماندار نور گفت: روز قدس، روز حمایت از آرمانهای فلسطینیان است و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهانی قدس ، نشان نبوغ و آینده نگری امام (ره) بود.

جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور خنجری فرماندار نور، فرمانده سپاه ناحیه نور، بخشداران و اعضای ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس از جمله پلیس انتظامی و راهور، هلال احمر ، شهرداران، فرهنگ و ارشاد اسلامی و … در دفتر فرماندار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور ؛ هادی خنجری در این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی (ع) ،یکی از برترین فضیلتهای  ماه مبارک رمضان را خود سازی نام برد و اظهارکرد: ما مسلمانان نباید از کسانی که تحت ظلم و ستم قرار گرفته اند غافل شده چرا که بسیاری از کشورها در مقابل حرکت جنایتکارانه تروریست ها سکوت کرده و یا از آن  حمایت نیز  می نمایند.

وی  در ادامه  افزود : کشور فلسطین برای کشورهای اسلامی نماد وحدت است و حمایت از آرمانهای فلسطینیان زنده کردن پیام حضرت امام (ره) می باشد و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهانی قدس ، نشان نبوغ و آینده نگری  امام (ره) بود و  روزیست که فریاد مستضعفین جهان بر سر مستکبران ومزدوران و باحضور مردم در این نمایش دینی و سیاسی خود را نشان می دهد.

 

 

 

 

فرماندار نور ضمن اشاره به ظلم و ستم آشکار رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین ، تصریح کرد :  آنچه که مهم است نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمانهای قدس شریف،نمایان سازی پیوند بیداری اسلامی و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و محکومیت سلطه گران و قدرتهای شیطانی می‌باشد و دفاع از این انسان های بی گناه دفاع از حقوق بشر است.

این مسئول در ادامه به اتفاقات تروریستی اخیر که در مرقد مطهر امام خمینی و مجلس شورای اسلامی رخ داد، اشاره و خاطرنشان کرد : طبق رهنمودها و فرمایشات مقام معظم  رهبری روز قدس امسال  از سایر سال ها متمایزتر و از اهمیت ویژه ای برخوردار است. وی همچنین  بر حضور پرشور و باشکوه مردم شهرستان نور و هوشیاری نیروهای نظامی و امنیتی در برگزاری  این مراسم تاکید کرد.

 

 

در ادامه جلسه در خصوص استقرار نیروهای آتش نشانی، هلال احمر و اورژانش در مسیر راهپیمایی، برقراری امنیت توسط نیروها ی نظامی و انتظامی و برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم روز جهانی قدس به بحث و تبادل نظر پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.
گفتنی ا ست؛ قرائت قطعنامه در پایان راهپیمایی، به آتش کشیدن پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار از جمله برنامه هایی است که در این راهپیمایی اجرا می شود.
لازم به ذکر است دکتر اسماعیلی نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی سخنران مراسم شهر نور، هادی خنجری فرماندار شهرستان نور سخنران مراسم شهر چمستان ، حجت الاسلام دکتر ترخان نیز سخنران مراسم شهر ایزدشهر و حجت الاسلام والمسلمین ندیم سخنران مراسم شهر بلده خواهند بود .

 

زمان انتشار: ۳۱ خرداد, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو