زمان انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۶ -

سردار فدوی:‌ مبادا جای شیطان بزرگ عوض شود

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید همواره مراقب بود که مبادا جای دشمن عوض شود؛ چرا که شیطان بزرگ همچنان آمریکا است.

سرای نور؛

سردار علی فدوی در مراسم بیست و ششمین یادواره  شهدای پایگاه بسیج مهرانشهر ناحیه بسیج شهریار، با بیان اینکه در هر وضعیتی باید یاد شهدا را مدنظر قرار داد اظهار داشت: ۳۹ سال است که تحقق وعده خداوند را نظاره می‌کنیم. از فردای روز پیروزی انقلاب اسلامی، هجمه‌های بسیاری به این نظام مقدس شده و همچنان این روند در تمام جنبه‌ها از جنگ گرفته تا تحریم‌ها ادامه دارد، امروز در یک طرف جمهوری اسلامی ایران و در طرف دیگر استکبار جهانی قرار دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم افزایش توان نظامی کشور در مقابل استکبار و بدخواهان نظام تصریح کرد: هر روز بر قدرت این نظام مقدس افزوده می‌شود و دشمنان انقلاب و اسلام خوار و ذلیل‌تر می‌شوند؛ بنابراین وظیفه ماست که براساس نص صریح قرآن به توان دفاعی خود بیافزاییم و همچنان نیز در این مسیر حرکت کنیم.

فدوی گفت: بعد از پیروزی انقلاب و پایان جنگ تحمیلی، دائم مردم در حال محک خوردن بودند، که البته به خوبی با ایستادگی در مقابل دشمنان و مردانه قرار گرفتن پشت ولایت فقیه، انقلاب و اسلام وعده خداوند را محقق کردند.

تحقق انقلاب اسلامی استکبار را زمین‌گیر کرده است

وی با بیان اینکه امروز کسی جرأت ندارد که چپ به انقلاب و نظام ما نگاه کند عنوان کرد: دشمنان بارها بیان داشته‌اند که هزینه مقابله آن‌ها با نظام جمهوری اسلامی بیش از نفع آن بوده است، استکبار در تمام زمینه‌ها در منطقه با شکست روبه‌رو شده و به این نتیجه  رسیده که نمی‌تواند مستقیم با انقلاب روبه‌رو شود و همه این ایستادگی‌هایی که در جهان رُخ داد و استکبار را زمین‌گیر کرد، به واسطه انقلاب اسلامی بوده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به امنیت موجود در کشور اظهار داشت: ما امروز در سرزمین خود با دشمن روبه‌رو نیستیم و در خارج از کشور هزاران کیلومتر آن‌طرف‌تر با آن‌ها روبه‌رو هستیم که این مایه عزّت و بزرگی است چراکه عزّت، شرف و امنیت در سایه ایستادگی و مقاومت میسر می‌شود.

امروز جمهوری اسلامی از مرحله بازدارندگی عبور کرده است

فدوی در ادامه بیان کرد: هر اقدامی که انجام می‌دهیم اصل را بر خداوند می‌گذاریم و بر این باوریم که هر اتفاقی که پس از عمل به وظیفه‌مان رُخ می‌دهد، مصلحت حق تعالی است، کجا سراغ دارید که کشتی آمریکایی توقیف و برخی نیروهای آن‌ دستگیر شوند؟ امروز زمانی که  کشتی‌های خارجی به سمت تنگه هرمز می‌آیند، این استرس را دارند که در جهنم هستند و این وضعیتی است که امروز دشمنان به واسطه قدرت ایران اسلامی دارند.

وی با اشاره به عبور جمهوری اسلامی ایران از مرحله بازدارندگی گفت: امروز به جایی رسیده‌ایم که دشمن تلاش می‌کند توانی ایجاد کند که در مقابل توان جمهوری اسلامی ایران بازدارنده باشد و اینها همه به واسطه قدرت انقلاب اسلامی است و علّت اصلی این مهّم اسلام، انقلاب، امام، رهبری و حضور مردم ولایی است.

مبادا جای شیطان بزرگ عوض شود

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما برای پیروزی‌های روزافزون خود همچنان پر قدرت در این مسیر حرکت می‌کنیم، مسیری که در دفاع از اسلام، انقلاب، ولایت فقیه، شهادت‌طلبی و ایثارگری است و  هیچ‌گاه از انقلاب، اسلام و ولایت‌فقیه دست نمی‌کشیم و دشمنان را ذلیل و خوار می‌کنیم.

فدوی همچنین با اشاره به تحقق وعده خداوند در روی کار آمدن امت اسلامی تصریح کرد: هر روز که پیش می‌رویم شاهد این هستیم که امت اسلامی در حال پای کار آمدن است و این خود پایه و اساس تحقق وعده الهی است؛ اما باید همواره مراقب بود که مبادا جای دشمن عوض شود؛ چرا که شیطان بزرگ همچنان آمریکا است و باید مراقب بود که مبادا این دشمن بزرگ، جای خود را به دشمنان ذلیل و یک قوم حقیر بدهد.

وی خاطرنشان کرد:‌ همه باید بدانیم که هیچ کشوری نمی‌تواند در مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار گیرد، همچنان که بسیار از کشورهای بزرگ نیز به این مهّم اذعان دارند، چه بسا برخی قوم و قبیله‌های کوچک حتی توان ایستادن در مقابل قدرت جمهوری اسلامی را ندارند و حتی ما به آن‌ها فکر هم نمی‌کنیم؛ چرا که زبون و حقیرند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو