زمان انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۶ -

بیانیه بسیج دانشگاه صداوسیما برای بازگشت برنامه «ثریا» به آنتن

بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در بیانیه ای خطاب به رییس رسانه ملی ضمن برشمردن برخی از مطالبات انقلابی خواستار بازگشت یک برنامه به آنتن تلویزیون شده است.

سرای نور؛

بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما بیانیه ای را به نگارش درآورده و در آن ضمن اشاره به سخنان رهبر انقلاب درباره صداوسیما به حمایت از برنامه «ثریا» پرداخته است.

«صدا و سیما دستگاهی است که به قدری حساس است که اندک اشتباهی در آن و یا وجود عدم صداقتی در آن و یا کم کاری در آن موجب ضررهای زیادی خواهد شد.
مقام معظم رهبری مدظله العالی

برادر گرامی جناب آقای علی عسکری
رئیس محترم سازمان صداوسیما

با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر، باتشکر از زحمات حضرتعالی برای اعتلای بیش از پیش رسانه ملی، بارها مقام معظم رهبری رسالت اصلی صداوسیما در مسائل مختلف را بیان و راهبردهای اساسی برای رسیدن به رسانه ی جهان اسلام را ترسیم نموده اند اما متاسفانه کلام ایشان چون گذشته مورد بی مهری های زیادی قرار گرفته است. یکی از این موارد برنامه تلویزیونی «ثریا» است که هدفش برطرف کردن مشکلات مردم بوده است و دیدم پس از پیام تشکر مقام معظم رهبری از آنها، که چون همیشه حاصل نگاه تیزبین و برجسته و استراتژیک ایشان بود، یکی از پرمخاطب ترین برنامه های صداوسیما مورد هجوم و کم لطفی قرار می گیرد. این اولین بار نیست که دستور رهبری روی زمین می ماند و عده ای ظاهر صلاح که در قلب شان عداوت با کلام ولایت دارند در خفا از هر کارشکنی برای اجرای فرامین ایشان فروگذار نمی کنند.

برادر انقلابی آقای علی عسکری همانطور که می دانید پس از پیام تشکر و قدردانی رهبر انقلاب از عوامل برنامه «ثریا» چند بار دیگر به حضرتعالی و مجموعه رسانه ملی دستور بر حمایت از «ثریا» داده اند که دیده‌بان پیشرفت کشور بوده و مسائل مهم کشور را با تیزبینی و نگاه دقیق نقد و بررسی می‌کند تا بتواند نقش خود را در گره گشایی از مشکلات مردم ایفا کند، اما سازمان را چه شده است که علی رغم تاکید ایشان درگیر سیاسی بازی های دلالان دولتی و ظاهر الصلاح های صداوسیما می شود تا منافعاشان خدشه دار نشود و بتوانند با فشارهای سیاسی و اقتصادی رسالت روشنگری صداوسیما را به حاشیه برانند.

زمانی که مجال نقد منصفانه و کارشناس محور در رسانه ملی فراهم نشود عده ای معترض در لباس منتقد دست به کارهای مغایر اخلاق و ادب مسلمانی زده و روز قدس به منتخب مردم بی احترامی می کنند. باید اجازه داد منتقدان واقعی که درد ملت و اسلام دارند فرصت و امکان بیان حرف های خویش را داشته باشند.

بی شک در برهه ای که تیم رسانه ای دولت و عوامل شان همواره سعی بر حاشیه سازی های روزانه برای دورکردن اذهان مردم از مسائل اصلی کشور بالاخص ناکارآمدی دولت در حوزه اقتصادی دارند، برنامه‌هایی نظیر «ثریا» که با بررسی مشکلات اساسی کشور و مردم، از صنایع خرد و کلان تا نظام بانکداری، آموزش و پرورش، مسکن، بحران آب، طرح تحول نظام سلامت و… شرایط آگاهی‌بخشی جامعه را فراهم می سازد، سبب بازگشت اعتماد مردم به رسانه ملی می شود. همچنین اگر دولت مردان حقیقتا خواهان برطرف کردن مشکلات باشند، می بایست از حضور چنین برنامه ای که دلسوزانه نکاتی را برای پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی مطرح می کند استقبال کرده و نهایت حمایت را خرج آن نمایند.

سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی به عنوان خاکریز اصلی جنگ نرم، باقدرت تأثیرگذاری بر افکار عمومی باید بداند که قطعا رهنمودهای امام خامنه ای به صلاح این مجموعه است و می بایست با حمایت از جوانان مومن انقلابی نقش بی دلیل خود در آگاهی مردم با پشت پا زدن به منفعت طلبان داخلی و خارجی ایفا و با حرکت بر مبنای اصول و ارزش های انقلاب اسلامی برنامه «ثریا» را مجددا احیا نمایند و از تمام توانایی های خود در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و جلوگیری از انحرافات استفاده کند.

و السلام علی من اتبع الهدی

بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو