زمان انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۶ -

منچستریونایتد به دنبال جذب هری کین

روزنامه میرر مدعی شد که باشگاه منچستریونایتد، قید خرید کریستیانو رونالدو را زده و تمرکز خود را بر جذب هری کین قرار داده است.

سرای نور؛

به نظر می‌رسد انتقال رونالدو بسیار پیچیده شده و احتمال ماندن این بازیکن در رئال بیش از پیش شده است. پس از موضوع فرار مالیاتی، رونالدو اعلام کرده بود که از رئال جدا می‌شود ولی به نظر رئال توانسته شرایط را آرام کند و او را در مادرید ماندنی کند.

با این حال مورینیو همچنان به دنبال جذب یک ستاره است و هری کین به فهرست خرید او اضافه شده است. کین در چند فصل اخیر در تاتنهام عملکرد فوق العاده ای داشته و فصل گذشته نیز عنوان آقای گلی لیگ برتر را کسب کرد. حال طبق ادعای میرر، مورینیو از اد وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه درخواست کرده که قید خرید رونالدو را زده و برای جذب هری کین تلاش کند.

گفته می‌شود پیشنهاد منچستریونایتد برای هری کین حدود ۱۰۰ میلیون پوند (۱۲۰ میلیون یورو) است که در صورت قبول این پیشنهاد، کین به گران ترین بازیکن انگلیسی تاریخ و به گران ترین انتقال در بین باشگاه های لیگ جزیره تبدیل خواهد شد. با این حال دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام همواره در فروش بازیکنانش بسیار سخت گیر بوده و سعی کرده تا آخرین لحظه بازیکنان را حفظ کند و به گران ترین قیمت بفروشد. در حالی که یونایتد و تاتنهام، فصل آینده از مدعیان قهرمانی خواهند بود، باید دید که آیا لوی راضی می‌شود بزرگترین ستاره تیمش را راهی تیم رقیب کند یا نه.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو