زمان انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۶ -

اسکولاری: بعید است پائولینیو را به بارسا بفروشیم

لوئیس فیلیپه اسکولاری، سرمربی گوانگژو اورگراند مدعی شد که بعید است پائولینیو راهی بارسلونا شود زیرا با توجه به قوانین لیگ چین، پیدا کردن جانشین برای او بسیار گران خواهد بود.

سرای نور؛

هافبک برزیلی در مدت دو سال و نیم حضورش در گوانگژو عملکرد بسیار خوبی داشته تا جایی که توجه بارسلونا را به خود جلب کرده است. حال اسکولاری مدعی شد که به خاطر شرایط سخت جذب بازیکن، بعید است پائولینیو از این تیم برود.

او گفت:” بند فسخ پائولینیو ۴۴ میلیون یورو است و هیچ باشگاه چینی اجازه نمی‌دهد بازیکنان کلیدی اش به سادگی تیم را ترک کنند زیرا پیدا کردن جانشینی برای آنها بسیار دشوار است.”

در حقیقت باشگاه هایی که بیش از ۴۵ میلیون یوان (۶٫۵۸ میلیون دلار) برای خرید بازیکنان خارجی هزینه می‌کنند، باید به همان مقدار به فدراسیون چین پرداخت کنند تا این پول را صرف سرمایه گذاری در سیستم جوانان فوتبال کند. بدین ترتیب، نقل و انتقالات چین که از دوشنبه قبل باز شده، بی سر و صدا بوده است و هیچ بازیکن خارجی جدیدی به این لیگ نپیوسته است.

پیش از این چینی ها سه بار رکورد نقل و انتقال آسیا را شکستند که ابتدا گران ترین آنها جکسون مارتینز بود که از اتلتیکو به گوانگژو پیوست. پس از آن انتقال هالک به گوانگژو با ۵۵ میلیون یورو رکوردشکنی کرد و سپس انتقال اسکار با ۶۰ میلیون یورو رکورد نهایی را شکست.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۵ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو