زمان انتشار: ۶ تیر ۱۳۹۶ -

حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها به دمشق/۱۶ کشته و زخمی

در حمله خمپاره ای به محله های عباسین، مزه شیخ سعد، الدویلعه و دمر پایتخت سوریه نیز 13 شهروند سوری زخمی شدند و به چند خودرو و اماکن تجاری خسارت وارد شد.

سرای نور؛حمله خمپاره ای تروریست ها به محله های مسکونی دمشق یک کشته و ۱۵ زخمی برجای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) گروه های تروریستی شامگاه دوشنبه مستقر در مزرعه بیت جن، روستای حرفا در استان ریف دمشق را با چند خمپاره هدف قرار دادند.

در این حمله خمپاره ای یک شهروند کشته و دو تن دیگر زخمی شدند و بخش هایی از باغ های زیتون کشاورزان در آتش سوخت.

تروریست های حاضر دراین منطقه به گروه تروریستی جبهه النصره وابسته هستند و از طرف رژیم صهیونیستی حمایت، پشتیبانی نظامی و تدارکاتی می شوند.

در حمله خمپاره ای به محله های عباسین، مزه شیخ سعد، الدویلعه و دمر پایتخت سوریه نیز ۱۳ شهروند سوری زخمی شدند و به چند خودرو و اماکن تجاری خسارت وارد شد.

تروریست های مستقر در غوطه شرقی با نقض توافق ایجاد مناطق کاهش تنش، محله های مسکونی دمشق را مورد حملات خمپاره ای قرار دادند.

در چهارمین دور گفت و گوهای سوری – سوری در پایتخت قزاقستان، روسیه پیشنهاد داده تا چهار منطقه کاهش تنش در استان ادلب، منطقه شمالی شهر حمص، غوطه شرقی و جنوب سوریه ایجاد شود.

دمشق در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه طرح روسیه برای ایجاد مناطق کاهش تنش در سوریه را پذیرفت.

برخی از شهرک ها و مناطق غوطه شرقی دراستان ریف دمشق محل حضور تروریست های تکفیری است و از آن جا اقدام به خمپاره باران مناطق مسکونی شهر دمشق و حومه آن می کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو