زمان انتشار: ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ -

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت محمودآباد خبر داد

انجام ۹۴۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محمودآباد در ایام نوروز/تشکیل ۳۵ پرونده تخلف

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت محمودآباد گفت: در ایام کشیک نوروزی که از 16 اسفند سال گذشته آغاز و تا 13 فروردین 95 نیز ادامه داشت؛ 944 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، اقامتی، پذیرایی و بین راهی انجام شد.

 

به گزارش سرای نور؛ در ایام کشیک نوروزی که از ۱۶ اسفند سال گذشته آغاز و تا ۱۳ فروردین ۹۵ نیز ادامه داشت؛ ۹۴۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی، اقامتی، پذیرایی و بین راهی انجام شد.

وی با بیان اینکه این بازرسی ها منجر به تشکیل ۳۵ فقره پرونده تخلف شد؛ افزود: ارزش ریالی پرونده های متشکله ۱۰ میلیون و ۷۵۵ هزار ریال می باشد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت محمودآباد در ادامه از انجام ۵ گشت مشترک و ۱۱۵ مورد بازرسی از خبازی های این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: ماحصل این میزان بازرسی ها، شناسایی ۵ پرونده تخلف به ارزش ریالی ۱۲ میلیون ریال بوده است.

زمانی در ادامه به ۵۲ مورد بازرسی و  ۶ مورد بازدید مشترک از هتل ها و مراکز اقامتی اشاره و اذعان کرد: این بازرسی ها نیز در نهایت منجر به ۳ پرونده تخلف با عنوان گرانفروشی و به ارزش ریالی ۶ میلیون و ۴۹۰ هزار ریال شد.

وی با اشاره به اینکه طی این مدت با همراهی مرکز بهداشت محمودآباد ۴ گشت مشترک از واحدهای عرضه مواد غذایی و بهداشتی در این شهرستان انجام شد؛ خاطرنشان کرد: در طی ایام کشیک نوروزی، ۴۵ مورد بازرسی از این واحدها نیز از سوی بازرسان این اداره انجام شد که ماحصل آن تشکیل ۳ فقره پرونده تخلف با عنوان عدم درج قیمت بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت محمودآباد در پایان به تعداد ۳۶ گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۲۴ ستاد خبری این ایام اشاره و عنوان کرد: در طی این ایام ضمن رسیدگی به تمامی ۳۶ گزارش واصله مردمی، ۲۲ فقره پرونده تخلف نیز تشکیل شد.

منبع:آوای شمال

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو