زمان انتشار: ۷ تیر ۱۳۹۶ -

احتمال بازگشت زلاتان به فوتبال اسپانیا

زلاتان ابراهیموویچ که سابقه یک فصل بازی برای بارسلونا را در کارنامه دارد، ممکن است یک بار دیگر به لالیگا برگردد و این بار پیراهن اتلتیکو را بر تن کند.

سرای نور؛اتلتیکو از خرید بازیکن تا ماه ژانویه محروم است با این حال مدیران این باشگاه در جستجوی راهکاری برای جذب یک مهاجم بزرگ هستند.

 

 

 

 

لاکازت، مهاجم لیون از تیررس اتلتیکو خارج شده و احتمالا به آرسنال خواهد رفت. دیگو کاستا دیگر نام بزرگی است که احتمال پیوستن او به اتلتیکو وجود دارد.

روخی بلانکوس قصد دارد کاستا را جذب کرده و سپس ۶ ماه قرضی در اختیار چلسی قرار دهد با این حال ممکن است این روش نیز برای اتلتیکو جریمه فیفا را به همراه داشته باشد. از سوی دیگر کاستا قصد ندارد ۶ ماه به دور از میادین باقی بماند چون در سال جام جهانی هستیم و به همین دلیل ممکن است پیوستن این مهاجم جنجالی نیز منتفی شود.

 

امروز نشریه توتواسپورت ادعا کرد که اتلتیکو قصد دارد با زلاتان ابراهیموویچ وارد مذاکره شود. مصدومیت شدید این ستاره سوئدی او را تا ژانویه به دور از میادین نگاه خواهد داشت و در شرایط فعلی به نظر، بهترین گزینه برای روخی بلانکوس محسوب می شود.

زلاتان فصل گذشته در ۴۵ بازی موفق به زدن ۲۸ گل برای یونایتد شد اما او خاطره خوبی از فوتبال اسپانیا ندارد و پس از اینکه در فصل ۲۰۰۹-۱۰ در ۴۵ بازی تنها ۲۱ گل برای بارسا زد، این تیم را به مقصد میلان ترک گفت.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو