زمان انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۶ -

استادیوم سردار جنگل برای سپیدرود مهیا می‌شود

از روز شنبه عملیات بهسازی استادیوم سردار جنگل به طور جدی استارت خواهد خورد تا نماینده گیلان در لیگ برتر مشکلی بابت میزبانی نداشته باشد.

سرای نور؛با دستور استاندار گیلان استانداردسازی ورزشگاه سردارجنگل رشت از ۱۰ تیرآغازمی شود تا تیم سپیدرود بتواند از حریفانش در رشت میزبانی کند. پس از نشست با مسعود رهنما، مدیرکل ورزش وجوانان گیلان، میرشهاب مومنی مدیرعامل باشگاه سپیدرود، مسئولین فنی مهندسی و پیمانکاران گفت: با پیگیری‌های مجدانه اداره کل ورزش و دستور دکترنجفی استاندار گیلان، معاون عمرانی استانداری دستور دادند تا ورزشگاه سردارجنگل رشت که نسبت به عضدی نواقص کمتر، اعتبارات کمتری و زمان کمتری برای استانداردسازی نیاز دارد رفع نقص وآماده میزبانی تیم سپیدرود شود .

فرامرز الماسخاله گفت: کار اجرایی استاندارسازی ورزشگاه سردارجنگل رشت از شنبه ۱۰ تیر آغاز می شود. ساخت سکوی جدید تماشاگران و نصب دکل های پروژکتور نور با ارتفاع بیشتر ۲ مشکل اساسی ورزشگاه عضدی رشت است که اجرای آن زمان بیشتری می برد و پس از آماده کردن سردار جنگل کار استانداردسازی آن را نیز آغازخواهیم کرد. تمام هدف مسئولان استان این است هرچه سریعتر یکی از ورزشگاه های رشت استانداردهای فدراسیون را دریافت کند ومیزبانی ازگیلان خارج نشود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو