زمان انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۶ -

سرزو: سائول اتلتیکو را ترک نخواهد کرد

انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید تایید کرد که سائول نیگز، ستاره جوان این باشگاه در تابستان از این تیم جدا نخواهد شد و همچنین آنها در مذاکره با زلاتان ابراهمیوویچ هستند.

سرای نور؛سائول درخشش فوق العاده ای در طول دو سال اخیر داشته و در یورو زیر ۲۱ سال نیز ستاره اسپانیا بوده است.  از همین رو باشگاه های زیادی از جمله بارسلونا به دنبال جذب او هستند ولی سرزو مدعی شد که او فروشی نیست.

رئیس باشگاه اتلتیکو گفت:” سائول بازیکن خیلی خوبی است و قراردادی بلند مدت با اتلتیکو دارد. آیا قصد دارید درباره تابستان از من سوال کنید؟ او را حفظ خواهیم کرد. فکر نمی‌کنم با باشگاه های دیگر توافقی کرده باشد. سائول بازیکن اتلتی است و جایی نخواهد رفت.”

اتلتیکو به علت محرومیت از نقل و انتقال در تابستان پیش رو قادر به جذب بازیکن نیست ولی زلاتان ابراهیموویچ که در زمستان می‌تواند پا به توپ شود، در فهرست آنها قرار گرفته است. سرزو در این رابطه گفت:”  خیلی اتفاقات ممکن است تا ژانویه رخ دهد. ما با زلاتان در ژانویه صحبت خواهیم کرد ولی در حال حاضر نمی‌توانیم بازیکنی بخریم. فکر نمی‌کنم او تا ژانویه به جمع بازیکنان ما اضافه شود.”

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو