زمان انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۶ -

پلن بی بارسا برای تقویت خط میانی

روزنامه اسپورت، نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی شد که این تیم ، پلن بی خود را در صورت عدم موفقیت در جذب وراتی طرح ریزی کرده است.

سرای نور؛وضعیت وراتی هنوز مشخص نیست و پاری سن ژرمن به هیچ وجه راضی به فروش او نیست. بارسا بودجه ای ۸۰ میلیون یورویی برای این ستاره ایتالیایی اختصاص داده و در تلاش است که بتواند او را راهی نوکمپ کند. با این حال، موانع بر سر راه این انتقال زیاد هستند و این احتمال وجود دارد که در نهایت وراتی در پارک دو پرنس بماند.

از همین رو، آبی اناری ها پلن بی خود را نیز طرح ریزی کرده اند. در حقیقت آنها قصد دارند در صورت عدم موفقیت در جذب وراتی، سراغ دو گزینه دیگر یعنی آندر هررا و ریاض محرز بروند. این دو نفر مورد تایید والورده، سرمربی جدید هستند ولی اولویت باشگاه همچنان وراتی است. و آنها در تلاش هستند که بتوانند ستاره تیم ملی ایتالیا را جذب کنند.

روز چهارم جولای در پروسه جذب وراتی روزی کلیدی خواهد بود. در این روز تمرینات پیش فصل پاری سن ژرمن آغاز خواهد شد و باشگاه بارسلونا امیدوار است وراتی با عدم حضور در تمرینات، فشار را بر روی باشگاه برای فروش او افزایش دهد. در این صورت بارسا می‌تواند با پاری سن ژرمن وارد مذاکره شده و با بودجه ای که برای این انتقال در نظر گرفته اند، شرایط حضور وراتی را مهیا کنند.

در صورت حضور وراتی در تمرینات پیش فصل، عملا پروسه جذب او متوقف خواهد شد و بارسا به سراغ پلن بی خود یعنی وراتی و محرز خواهد رفت. انتظار می‌رود با بودجه ۸۰ میلیونی که برای جذب وراتی در نظر گرفته شده، انتقال محرز و هررا انجام شود و نیازی به بودجه بیشتری نباشد. هر دو بازیکن حدود ۴۰ میلیون یورو قیمت دارند و باید دید که سران باشگاه بلاخره در کدام مسیر گام برخواهند داشت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو