زمان انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۶ -

منصوریان و انبوهی از دغدغه‌های تلخ و شیرین

سرمربی استقلال به همان اندازه که از نقل و انتقالات تیم ابراز رضایت داشته به همان اندازه هم برای فصل دشوار پیش رو دغدغه مقابل خود دارد.

سرای نور؛بعد از شکست تلخ مقابل العین که در تاریخ باشگاه بی سابقه بود علیرضا منصوریان وعده جذب چند مهره باتجربه و بین المللی داد و این وعده را در یورش چند هفته ای به بازار تابستانی عملی کرد. خریدهای پر سرو صدا که با ورود غیر منتظره پژمان منتظری تکمیل شد و هنوز هم گویا ادامه دارد چون خبرها از اضافه شدن یک ستاره دیگر به استقلال در روزهای آتی حکایت دارد.

منصوریان که از روند حاکم بر بسته شدن فهرست استقلال رضایت دارد اما در عین حال با علامت سئوال های بسیار زیادی در ذهن خود روبرو است به نحوی که در تمام روزهای گذشته در تمرینات به این می اندیشید که آیا این بار برنامه های او با تیم پرستاره و پرمهره ای که در اختیار دارد، درست از آب در می آید؟ یا باز هم استقلال اسیر برخی حواشی و مشکلات خواهد شد.

سرمربی استقلال در آخرین جلسه تمرینی هم شادمان بود هم متفکر. متفکر از این جهت که با این تیم پرستاره باید به نحوی عمل کند که از آخرین فرصت خود برای حفظ جایگاهش روی نیمکت رهبری استقلال به بهترین شکل ممکن بهره ببرد و انتظارات را برآورده کند هم از این جهت که کمبودهای خود در برخی پست ها را چگونه و به چه شکلی پر کند. چون استقلال هنوز برای کامل شدن در یکی دو پست نیاز به بازیکنان جدید دارد از جمله در پست وینگر.

آن چه محرز است این که منصوریان و استقلال روزهای پرتنش و دشواری در لیگ هفدهم پیش رو خواهند داشت چون امسال با این هجمه از خرید و وعده طرفداران این تیم به کمتر از قهرمانی و بالا بردن جام رضایت نمی دهند و این می تواند بار روحی روانی سنگینی روی دوش سرمربی و بازیکنان استقلال قرار دهد.

 

عکس ها: رضا سعیدی پور

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو