زمان انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ -

تمرین نوبت عصر سرخپوشان در چمن برگزار شد تا بازیکنان از فشار سنگین کار با وزنه صبح خارج شوند.

گزارش تمرین پرسپولیس

سرای نور؛بازیکنان پرسپولیس از ساعت ١٧:٣٠ با حضور در چمن استادیوم شهید کاظمى کار تمرینى نوبت عصر خود را آغاز کردند.
* محمد انصارى با کسب اجازه از کادرفنى به دلیل مصدومیت در تمرین غایب بود.

* حدود ١٠٠ هوادار علیرغم اعلام قبلى مبنى بر عدم حضور هواداران، پشت در حاضر شدند و از این مساله گلایه داشتند.
* گادوین منشا، مهاجم نیجریه تازه وارد سرخپوشان نیز به دلیل کار شخصى در باشگاه در تمرین امروز غایب بود.

* بازیکنان بعد از گرم کردن در سه گروه تقسیم شدند. یک گروه زیر نظر برانکو به فوتبال گل کوچک، گروهى دیگر با دویدن دور زمین و گروهى نیز کار با توپ را زیر نظر چوک انجام مى دادند که به طور تناوب جاى خود را با گروه دیگر عوض مى کردند.

* در ادامه دوهاى سرعتى و استقامتى در دستور کار برانکو براى شاگردانش در نظر گرفته شد.
* در بخش دیگرى تمرین بازیکنان باید پا به توپ از موانع به اشکال مختلف (پرش و مارپیچ و … ) عبور مى کردند.

* در یک صحنه شوت محسن مسلمان به صورت دکتر حقیقت برخورد کرد که این بازیکن بلافاصله با حضور نزد کادرپزشکى تیمش از او بابت این برخورد غیر ارادى عذر خواست.
تنها چهره ى خندان تمرین امروز را مى توان مارکو به عنوان بدنساز سرخپوشان قلمداد کرد. مربى بدنساز کروات سرخپوشان علیرغم فشار بالاى کارى و تمرینى از شرایط راضى به نظر مى رسد.

* علیرغم ممنوعیت ورود هواداران به استادیوم یکى از آنها توانست از گیت عبور کرده و دقایقى روى سکوها حاضر شود که بعد از شناسایى از سوى حراست به بیرون هدایت شد.
* رضا کرملاچعب که به پایان همکارى این فصل خود با پرسپولیس رسیده، بعد از دریافت مجوز قرارداد یکساله قرضى از پرسپولیس، در استادیوم شهید کاظمى حضور یافت و با بازیکنان این تیم دیدار کرد.

* شایان مصلح، مدافع چپ تازه وارد سرخپوشان نیز بعد از گذشت دقایقى از تمرین به دلیل مصدومیت جزیى از و با مجوز کادرپزشکى از جریان تمرین خارج شد.

* بعد از انجام چند آیتم تاکتیکى، برانکو بازیکنانش را براى انجام فوتبال درون تیمى آماده کرد.
در گروه قرمز بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینى، حسین ماهینى، صادق محرمى، احسان علوان زاده، محسن مسلمان، کمال کامیابى نیا، على علیپور، فرشاد احمدزاده و یک بازیکن جوان حضور داشتند.
در تیم کاور سفید نیز علیرضا بیرانوند، محسن ربیع خواه، شجاع خلیل زاده، وحید امیرى،سیامک نعمتى و حمید طاهرخانى و ۴ بازیکن جوان تازه وارد این تیم حاضر بودند.

* در فوتبال درون تیمى و در یک صحنه دو بازیکن جوان پرسپولیس با بوژیدار تک به تک شدند که در اتفاقى جالب در برخورد با یکدیگر نقش بر زمین شدند و این فرصت را از دست دادند. اتفاقى که خنده هاى کادرفنى و دیگر بازیکنان را در پى داشت.

* روى یک ضد حمله بیروانوند در نقش گلر جوان فصل گذشته نفت تهران ظاهر شد و ضربه مهاجم حریف را بیرون از هجده قدم با دست توپ را مهار کرد. این مساله با اعتراض بازیکنان مبنى در اخراج گلر ملى پوش همراه بود که برانکو تنها به اعلام ضربه ایستگاهى اکتفا کرد.

* روى یک ضد حمله بیروانوند در نقش گلر جوان فصل گذشته نفت تهران ظاهر شد و ضربه مهاجم حریف را بیرون از هجده قدم با دست توپ را مهار کرد. این مساله با اعتراض بازیکنان مبنى در اخراج گلر ملى پوش همراه بود که برانکو تنها به اعلام ضربه ایستگاهى اکتفا کرد.

 

* فرشاد احمدزاده در یک صحنه با دریبل و حرکت بدن چند باره خود شجاع خلیل زاده را از پیش رو برداشت که با تشویق شدید هم تیمى هایش همراه شد.٠

* در یک موقعیت ایده آل اسدى، بازیکن جوان پرسپولیس از یک قدمى دروازه توپ را به آسمان زد که با اعتراض و فریاد بیرانوند همراه شد و گفت: عبدالرحمان این چه ضربه اى است!

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو