زمان انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ -

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد شاگردانش در تمرینات ابراز رضایت کرد و گفت که در فصل نقل‌وانتقالات تمام بازیکنان مدنظرش جذب شده‌اند.

برانکو: مانع پیشرفت طارمی نمی‌شویم

سرای نورغبرانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین عصر امروز (شنبه) پرسپولیس گفت: از نحوه کار بازیکنان خیلی راضی هستم. مشکلات کوچکی داشتیم که برای محمد انصاری و محسن مسلمان به وجود آمده بود. بقیه بازیکنان با تمام توان کار کرده و از تلاش آنها راضی‌ام. علی‌رغم گرمای شدید هوا، اما چیزی جلودار بازیکنان ما نیست. آنها هم صبح و هم عصر به خوبی تمرین می‌کنند.

طبیعی است که خیلی از باشگاه‌ها خواهان طارمی باشند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت طارمی و جلسه‌ای که با باشگاه داشت، گفت: طارمی امروز باشگاه بوده است. نمی‌دانم مسئله او چه شد و به کجا کشید. باشگاه به او این امکان را داده که اگر پیشنهادی داشت که هم خودش و هم باشگاه راضی بودند، به تیم دیگری برود. ما طارمی را درک می‌کنیم. او عملاً دو سال پیاپی بهترین بازیکن ایران و آقای گل لیگ برتر بوده است. طارمی آقای گل آسیا و تیم ملی هم که هست. خب طبیعی است که خیلی از باشگاه‌ها خواهان او باشند و این بازیکن را جذب کنند.

جلوی پیشرفت طارمی را نمی‌گیریم
وی خاطرنشان کرد: ما دوست داریم طارمی بماند، اما بازهم تکرار می‌کنم باید این فرصت را به بازیکنان بدهیم تا اگر شانسی برای بازی در تیم‌های خوب خارجی دارند، آن را امتحان کنند. اگر طارمی بخواهد برود، جلوی پیشرفت او را نمی‌گیریم.

نانگ را نمی‌شناسم!
برانکو درباره اینکه آیا پرسپولیس قصد دارد آلویز نانگ را به خدمت بگیرد، گفت: او را نمی‌شناسم. او بازیکن است؟!

دیگر بازیکن جدید نمی‌گیریم مگر اینکه طارمی جدا شود
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از اینکه از خبرنگاران شنید که نانگ بازیکن کامرونی است که سابقه بازی در فولاد را دارد، تصریح کرد: نمی‌دانم که آیا او در لیست خرید ما بوده یا نه و آیا باشگاه با او مذاکره کرده است یا نه، چون اکنون نام این بازیکن را شنیدم. ضمن اینکه باید بگویم بعضی از کشورها هنوز لیگ‌شان به پایان نرسیده است و شاید برخی بازیکنان خارجی را بعداً جذب کنیم. آنچه مسلم است، ما کادر بازیکنان خود را بسته‌ایم و اگر در دو سه روز آینده طارمی برود، بازیکن دیگری پیشنهاد شود و امکان جذب او باشد، بازیکن جدید خواهیم گرفت. ما در نقل‌وانتقالات پنج بازیکن جدید جذب کردیم و چند بازیکن هم در تمرین هستند که با ما خواهند بود.

در اوکراین ۳ بازی دوستانه انجام می‌دهیم
وی درباره اردوی تیمش در اوکراین و بازی‌های دوستانه پرسپولیس گفت: ما سه بازی دوستانه در اوکراین خواهیم داشت و امیدواریم بازی دوستانه با استقلال هم انجام شود. هنوز مشخص نیست با چه تیم‌هایی بازی خواهیم کرد، اما در برنامه اردوی اوکراین سه بازی دوستانه گنجانده‌ایم.

کریمی قدم بزرگی برداشت
برانکو درباره رویارویی پرسپولیس با نفت تهران در سوپرجام فوتبال ایران و تقابلش با علی کریمی، اظهار داشت: من یک بار دیگر به علی کریمی تبریک می‌گویم که برای برداشتن این قدم بزرگ اقدام کرد. او دانش غنی دارد، چون در باشگاه‌های زیادی در خارج از کشور حضور داشته است و حالا می‌خواهد این تجربه را به فوتبال ایران ارائه کند.

اظهارنظر برانکو در مورد برگزاری دربی در آلمان
وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه «آیا نتیجه دیدار دوستانه‌ای که شما قصد دارید مقابل استقلال برگزار کنید در عملکرد دو تیم تاثیر نخواهد داشت؟»، گفت: این یک بازی دوستانه است و به همین خاطر نام آن را بازی دوستانه گذاشته‌اند. ما دل‌مان می‌خواهد ایرانی‌هایی که در آلمان هستند فرصت تماشای بازی دربی را از نزدیک داشته باشند. ما می‌دانیم ایرانیان زیادی در آلمان زندگی می‌کنند.

تمام بازیکنانی را که می‌خواستیم جذب کردیم
برانکو در واکنش به سؤال خبرنگاری که مدعی شد هواداران بابت فعالیت کم پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات نگران هستند، تصریح کرد: یعنی باید ۱۰ بازیکن می‌گرفتیم؟! من خیلی راضی هستم. ما بازیکنانی را که می‌خواستیم جذب کردیم. ما آنهایی را که نیاز داشتیم الان در پرسپولیس هستند و هر وقت بخواهیم بازی می‌کنند. ما بازیکنانی مانند گادوین منشا، شجاع خلیل‌زاده و سیامک نعمتی را در کنار پنج بازیکن جوان امسال به تیم‌مان اضافه کردیم، بازیکنانی که به پرسپولیس آمدند همگی پتانسیل خوبی دارند و من چشم‌انداز روشنی را مقابل پرسپولیس می‌بینم.

باید روز به روز باکیفیت‌تر شویم و بهتر بازی کنیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از مواجه شدن با سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر صحبت‌های امروز رضا افتخاری درباره رامین رضاییان یادآور شد: یعنی چه؟ من متوجه منظورتان نشدم و اصلاً این سؤال‌تان را درک نمی‌کنم، این موضوع هیچ ربطی به من ندارد. ما باید روز به روز باکیفیت‌تر شویم و بهتر بازی کنیم. ما فقط به پرسپولیس توجه می‌کنیم.

از هیچ تیمی نمی‌ترسیم
وی دیدار تیمش مقابل الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را دیداری بسیار سخت توصیف کرد و گفت: ما در لیگ قهرمانان آسیا کیفیت خودمان را نشان دادیم، پرسپولیس نه از تیمی می‌ترسد و نه باید بترسد. ما می‌دانیم که بازی سختی مقابل الاهلی خواهیم داشت، چون این بازی تنها دیداری است که الاهلی می‌تواند عدم موفقیت در سال گذشته را جبران کند. آنها امسال بودجه زیادی دارند و مربی خوبی را جذب کرده‌اند. سرمربی جدید الاهلی بازیکن و ملی‌پوش اوکراین بوده است. باید بگویم در مرحله نیمه نهایی همه تیم‌ها خوب هستند. شما بازی الاهلی را و همچنین دیدار العین مقابل استقلال را دیدید. در این مرحله بازی راحت وجود ندارد و همه تیم‌ها خوب هستند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو