زمان انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ -

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تراکتورسازی تنهاست و احساس من این است که در شهر تبریز کسی به فکر باشگاه ما نیست.

گل‌محمدی: در تبریز کسی به فکر ما نیست

سرای نور؛یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین عصر امروز (شنبه) تراکتورسازی گفت: شرایط ما بد نیست. دیدار دوستانه‌ای هم که با آکادمی باشگاه داشتیم، کمک زیادی به ما کرد. تمریناتی که پشت سر می‌گذاریم شرایط را برای ما بهتر می‌کند. اگر بتوانیم همین روند را ادامه بدهیم‌، احساس می‌کنم می‌توانیم فصل خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: متأسفانه یکسری مشکلاتی وجود دارد که بخشی از آن ناهماهنگی‌هاست. مثلاً در بحث تمرین امروز، در را روی ما بستند و ما نتوانستیم در زمین چمن لشکر عاشورای تبریز تمرین کنیم. ما مشکلات زیادی داریم. در فصل نقل‌وانتقالات هم وضعیت عجیب و غریبی داشتیم و از طرف دیگر بدهی‌های زیادی روی دوش باشگاه سنگینی می‌کند که باید آنها را پرداخت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز خاطرنشان کرد: متأسفانه شرایط خوبی نداریم و اکنون همه منتظرند ببینند، باشگاه برای تیم در این مقطع زمانی چه کاری انجام می‌دهد. تراکتورسازی تنهاست و احساس من این است که در شهر تبریز کسی به فکر باشگاه ما نیست. باشگاه به تنهایی نمی‌تواند تمام مشکلات را حل کند. اگر مسئولان شهر دست به دست هم ندهند و به این تیم کمک نکنند، با مشکلات جدی‌تری روبه‌رو خواهیم شد. برنامه‌ریزی ما این بود که امروز در زمین لشکر عاشورا تمرین کنیم، اما متأسفانه ما را به آنجا راه ندادند. حالا نمی‌دانم چه مشکلی بود و زیاد نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم. به‌هر حال امروز مجبور شدیم در زمین چمن مصنوعی تمرین کنیم.

گل‌محمدی همچنین تصریح کرد: من این هشدار را به مسئولان شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی می‌دهم که تراکتورسازی در صورت ادامه داشتن این رفتارها با مشکلات زیادی مواجه خواهد بود. نمی‌شود همه مسئولیت‌ها را به گردن باشگاه بیندازیم، چون این کار شدنی نیست. آقای آجورلو تا حدودی می‌تواند مشکلات را حل کند و برای باشگاه پول بیاورد. امیدوارم او را تنها نگذارند. اگر عاشق تراکتورسازی هستیم و این تیم را دوست داریم، باید به آن کمک کنیم.

وی افزود: اینکه ما پشت میز بنشینیم و احساس کنیم آجورلو کارش را انجام می‌دهد، کار درستی نیست. خیلی کارها می‌توان برای تراکتورسازی انجام داد، به شرط اینکه دلسوز باشیم. اگر فقط بنشینیم و نظاره‌گر باشیم، شرایط این تیم از گذشته هم بدتر می‌شود. این هشداری است که من به مسئولان شهر تبریز می‌دهم. در هر صورت ما می‌آییم و می‌رویم. ما مربی هستیم و بازیکنان هم مانند ما می‌آیند و می‌روند، اما چیزی که می‌ماند تراکتورسازی و هوادارانش هستند. امیدوارم مشکلات زودتر برطرف شود تا ما بتوانیم کارمان را با جدیت بیشتری انجام دهیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو