زمان انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۶ -

تراکتور، عامل بازی نکردن شفیعی برای اف‌سی‌سئول

باشگاه تراکتورسازی تبریز تا این لحظه ITC خالد شفیعی را برای حضور در لیگ کره جنوبی صادر نکرده است.

سرای نور؛

خالد شفیعی مدافع فصل گذشته تراکتورسازی با اتمام قراردادش راه کره جنوبی را در پیش گرفت و به تیم اف سی سئول کره جنوبی پیوست. بعد از عقد قرارداد شفیعی با اف‌سی سئول مسئولان کره‌ای مکاتباتی را با فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه تراکتورسازی انجام دادند تا بتوانند هرچه سریعتر ITC شفیعی را بگیرند و از او در بازی‌های خود استفاده کنند اما حالا که حدودا یک هفته از عقد قرارداد می‌گذرد هنوز ITC شفیعی برای باشگاه کره‌ای از سوی مقامات ایرانی صادر نشده است!

 

در این باره فدراسیون فوتبال ایران صدور ITC شفیعی را منوط به تایید اتمام قرارداد این بازیکن از طرف تراکتورسازی کرده است و این در حالی است که قرارداد شفیعی با سرخ‌پوشان تبریزی به پایان رسیده است. از سوی دیگر مسئولان تراکتورسازی نیز هیچ اقدامی برای صدور ITC مدافع ایرانی نکرده‌اند تا شفیعی همچنان نتواند برای اف‌سی سئول به میدان برود.

این در حالی است که تیم اف‌سی سئول در رقابت‌های این هفته لیگ کره جنوبی باید به مصاف پوهانگ استیلرز برود و حتی روی پوستر این مسابقه عکس خالد شفیعی را قرار داده‌اند تا مشخص شود روی این مدافع ایرانی حساب کرده‌اند اما با توجه به عدم صدور ITC شفیعی احتمالا او مسابقه مذکور را از دست خواهد داد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو