زمان انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۶ -

طارمی زیر نظر آاک یونان

آقای گل دو فصل گذشته فوتبال ایران و ستاره تیم ملی در راه صعود به جام جهانی این روزها به سوژه اول ورود به مارکتینگ بازارهای اروپا تبدیل شده است.

سرای نور؛

مهدی طارمی این روزها بیشتر از همیشه به حضور در باشگاهی مطرح در اروپا نزدیک شده است تا جایی که هر روز خبرهای جدیدی در خصوص آینده این ملی پوش به گوش می‌رسد. در شرایطی که پرسپولیسی ها تمایل چندانی به جدایی این مهاجم ندارند اما همه اخبار از کوچ اقای گل ایران و آسیا به اروپا حکایت دارد تا جایی که سرنوشت طارمی برای سایت‌های خبری معتبر اروپا نیز از اهمیت خاصی برخوردار شده است.

بعد از این که باشگاه‌های یونانی به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی در اختیار گرفتن ملی‌پوش ایرانی بر سر زبان‌ها افتاد یکی از معتبرترین پایگاه‌های خبری منتسب به باشگاه المپیاکوس در شهر آتن ادعای عجیبی را مطرح کرد که می تواند سرو صدای زیادی در این کشور و همچنین فوتبال ایران به راه بیاندازد.

سایت RedGoal آتن مدعی شد سران باشگاه المپیاکوس تمایلی به جذب مهدی طارمی به عنوان مهاجم موفق دو فصل اخیر ایران ندارد. آنها که اکنون کریم انصاریفرد را در اختیار دارند قصدی برای تغییر در بین نفرات تهاجمی خود ندارد و با توجه به عملکرد قابل اتکای انصاریفرد در دو فصل اخیر در لیگ این کشور به او به عنوان امید اول خود حساب ویژه باز کرده‌اند.

در گزارش این سایت آمده است:با توجه به درخواست یک میلیون دلاری قهرمان ایران برای فروش بهترین گلزن خود آنها اکنون دو باشگاه را به عنوان یکی از مقاصد او در نظر گرفته‌اند که شاید با توجه به تجربه موفق بازیکنان ایرانی در سوپرلیگ یونان خواهان به خدمت گرفتن این مهاجم باشند.

در این زمینه گفته می‌شود دو باشگاه آاک یونان و پانیونیوس که هم اکنون دو بازیکن ایرانی (شجاعی و حاج صفی) را در اختیار دارد، می‌تواند به عنوان مقصد دلخواه کریم انصاریفرد مطرح شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو