زمان انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۶ -

واکنش جالب بیل به سوالی در مورد آینده رونالدو

گرت بیل این روزها تعطیلات خود را در زادگاهش کاردیف ولز سپری می کند.

سرای نور؛

گرت بیل فصلی رویایی را با رئال پشت سر گذاشت. البته او به لحاظ فردی هرگز نتوانست آنگونه که باید در ترکیب رئال بدرخشد و بیشتر اسیر مصدومیت های گاه و بیگاهش بود.

به خصوص مصدومیت او در بازی برابر اسپورتینگ لیسبون باعث شد تا بیش از سه ماه به دور از میادین بماند و پس از بازگشت دیگر نتوانست همان گرت بیل همیشگی باشد. با این حال کسب دو عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان و لالیگا سبب شد تا فوق ستاره ولزی دو جام دیگر نیز به ویترین افتخاراتش بیفزاید.

 

 

 

 

بیل که روز گذشته در یک تورنمنت خیریه گلف شرکت کرده بود، در پاسخ به سوال خبرنگار اسکای اسپورت در مورد دیدگاهش نسبت به فصل آینده گفت:« واضح است که دوست دارم فصل آتی به افتخارات مشابه فصل قبل دست پیدا کنیم. فعلا اینجا در تورنمنت خیریه گلف حضور دارم و به شروع تمرینات پیش فصل چند روزی زمان باقیمانده است.»

 

بیل  در مورد آینده رونالدو در رئال و تهدید این بازیکن به جدایی نیز واکنش جالبی از خود نشان داد. بیل حاضر نشد به این سوال پاسخ دهد و با بی میلی واضح، ضمن عذرخواهی از خبرنگار ترجیح داد از محل دور شود.

 

لازم به ذکر است که طی یکی دو هفته اخیر شایعات زیاید در مورد اجتمال جدایی رونالدو و همچنین بیل از رئال منتشر شده اما مدیران باشگاه همه این اخبار را رد کرده اند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو