زمان انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۶ -

ایران در سید دو جام جهانی نوجوانان قرار گرفت

سرمربی تیم ملی زیر ۱۷ سال از حضور ایران در سید دو قرعه کشی جام جهانی نوجوانان به میزبانی هند خبر داد.

سرای نور؛

عباس چمنیان در گفت وگو با ایسنا، درباره آغاز تمرینات تیم ملی نوجوانان برای حضور در مقدماتی قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا که  شهریور ماه به میزبانی ایران در همدان برگزار خواهد شد گفت: از فردا دور نخست تمرینات این تیم با حضور ۲۸ بازیکن آغاز خواهد شد و ما در دور نخست این بازیکنان را زیر نظر می‌گیریم.

او درباره اینکه حضور همزمان او در تیم‌های ملی زیر ۱۷ سال و زیر ۱۶ سال تداخلی در کارها به وجود نمی‌آورد گفت: برای این موضوع، کادرفنی تیم ملی زیر ۱۶ سال هم انتخاب شد و این گروه کار را پیش خواهند برد و من هم حضور دارم. در کنار آن کادرفنی تیم ملی زیر ۱۷ سال هم در تمرینات این تیم حضور دارند. بر این اساس قادر دهقان مربی و محمدرضا گل محمدی بدنساز تیم ملی زیر ۱۶ سال خواهند بود.

سرمربی تیم ملی زیر ۱۷ سال با اشاره به برگزاری قرعه ‌کشی رقابت‌های جام جهانی روز ۱۶ تیر ماه در هند گفت: ما ۱۵ تیر به هند می‌رویم و ۱۶ تیر ماه بعد از شرکت در کارگاه آموزشی، بعد از ظهر همان روز در مراسم قرعه کشی حاضر می‌شویم تا رقبای خودمان را بشناسیم. نکته خوب درباره قرعه کشی این است که خوشبختانه ما در سید دو این قرعه کشی قرار گرفتیم  و امیدوار به یک قرعه خوب و بهتر هستیم. ایران به واسطه چندین صعود به جام جهانی این رده سنی در سال های گذشته در این سید قرار گرفته است.

چمنیان همچنین ادامه داد: تمرین تیم ملی زیر ۱۷ سال هم از ۱۹ تیر آغاز می‌شود و سعی می‌کنیم یک مربی بدنساز هم به تیم ملی اضافه کنیم.

تیم ملی زیر ۱۷ سال بعد از شناختن رقبای خود، باید ۱۵ مهر ۹۶ در جام جهانی به میزبانی هند حاضر شود. همچنین تیم ملی زیر ۱۶ سال که نسل بعدی فوتبال ایران است، ۲۵ شهریور در همدان  به مصاف تیم‌های قرقیزستان، لبنان، افغانستان و بوتان می‌رود و در صورت صدرنشینی راهی مرحله بعد خواهد شد. مرحله نهایی این مسابقات نیز سال آینده برگزار می‌شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو