زمان انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۶ -

رقابت رئال و بارسا برای جذب ستاره جوان اسپانیا

روزنامه موندو دپورتیوو مدعی شد که رئال مادرید برای جذب دنی سبایوس با عجله وارد عمل شده است.

سرای نور؛

در حالی که بارسا مدتی بود که سبایوس را مد نظر داشت، پس از درخشش این بازیکن در رقابت های زیر ۲۱ سال و دریافت عنوان بهترین بازیکن یورو، به نظر رئال مادرید نیز جذب او شده است.

روزنامه آ.س نیز در چاپ امروز خود مدعی شده که باشگاه رئال مادرید می‌خواهد هافبک بتیس را جذب کند و در ازای او قصد دارد ۲۰ میلیون یورو بپردازد و این در حالیست که بند فسخ قرارداد او ۱۵ میلیون یورو است. این موضوع به این علت است که رئال از توافق بارسا با مدیر ورزشی بتیس برای این انتقال اطلاع پیدا کرده و از همین رو قصد دارد باشگاه بتیس را مجبور به مذاکره کند.

پیشنهاد رئال به سبایوس قراردادی بلند مدت یعنی ۵ تا ۶ ساله است و آنها در تلاش هستند با توجه به تجربه موفق آسنسیو، سبایوس را نیز راضی به حضور تحت هدایت زیدان کنند. با این حال بارسا نیز از سوی دیگر در تلاش است که سبایوس را متقاعد کند در سیستم بارسا او نقش پررنگ تری خواهد داشت و می‌تواند جانشین مناسبی برای آندرس اینیستا باشد.

سال ۲۰۱۲، وقتی سبایوس ۱۵ ساله بود، چندین بار توئیت های تندی علیه بارسا منتشر کرد . او همچنین پس از سوت های اعتراضی هواداران بارسا در فینال کوپا دل ری پس از پخش سرود ملی اسپانیا، مدعی شده بود که قسمتی از ورزشگاه که سوت‌های اعتراضی سر داده بودند، باید مورد بمباران هوایی قرار بگیرند که بار دیگر این توئیت ها واکنش های تندتری را در پی داشت ولی حالا او تمامی آنها را پاک کرده است. مسئولین بارسا نیز بدون توجه به این توئیت ها در حال جذب او هستند و سعی دارند به جنبه ورزشی این انتقال توجه کنند.

طبق ادعای موندو، بارسا با مدیر ورزشی بتیس برای این انتقال به توافق رسیده و ترجیح مسئولین بتیس نیز این است که سبایوس راهی نوکمپ شود. با این حال، شرط اصلی این انتقال، رضایت خود بازیکن است که به نظر بارسا در جلب آن ناکام بوده است.

در حقیقت رئال مادرید از علاقه سبایوس به تیمش آگاه است و سعی دارد از همین موضوع برای جذب او استفاده کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو