زمان انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ -

احمدی‌نژاد در پاسخ به مردم آمل:

ظرفیت ملت ایران بسیار بالاست/ «تک‎سیلندر» هستم و نمی‎توانم به مردم برسم/ برنامه‌های زیادی برای حضور بین مردم شهرهای مختلف دارم

رئیس جمهور سابق ایران در پاسخ به مردم آمل درباره ناگفته‌ها، گفت: شما مردم 16 سیلندر حرکت می‎کنید اما من تک‎سیلندر بوده و به مردمی که با سرعت نور حرکت می‏‌کنید، نمی‏‌رسم.

 

به گزارش سرای نور؛ محمود احمدی‌نژاد عصر امروز با استقبال چند هزار نفری مردم مازندران در مصلای قدس آمل روبه‌رو شد.

عضو مجلس تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به مردمی که از او خواستند تا سکوت خود را بشکند و از ناگفته‌های سیاسی حرف بزند؛ با لبخند و شوخی سیاسی خود، اظهار کرد: مردم این شهرستان همانند سایر مردم کشور  ۱۶ سیلندر را «دو سوپاپه» حرکت می‌کنند، ولی من تک‌سیلندر بوده و نمی‌توانم به مردمی که با سرعت نور حرکت می‎کنند، برسم.

وی با بیان اینکه ظرفیت ملت ایران بسیار بالا است و این ظرفیت در بخش‌های مختلف کشور به‌روشنی مشخص است، افزود: ملت ایران برای همیشه زنده بوده و ما نیز در خدمت خانواده شهدا و این ملت هستیم، زیرا انقلاب اسلامی ایران دعوتی جهانی است.

مازندرانی‎ها در سئوالی دیگر از احمدی‌نژاد پرسیدند که آیا در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت می‌کند یا نه، و او پاسخ داد که شما مردم کار خودتان را بکنید و ما هم کار خودمان را می‌کنیم.

رئیس جمهور سابق ایران با اعلام اینکه وقتی امام امت با عظمت والا و مردمی، خود را خادم مردم می‌داند و رهبری معظم انقلاب با درایت و بینایی ویژه خود را خدمتگزار مردم معرفی می‌کند؛ من نوکر، خادم و کوچک مردم هستم.

وی در پایان گفت: البته برنامه‌های زیادی برای حضور در بین مردم شهرهای مختلف کشور دارم تا با آنها از نزدیک دیدار کنم.

منبع:فارس

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو