زمان انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۶ -

گودرزی: این اتفاقات در شان تراکتورسازی نیست

مهاجم تیم تراکتورسازی ابراز امیدواری کرد فرصت مناسبی برای جوانان این تیم فراهم شده تا خودشان را نشان بدهند.

سرای نور؛درباره شرایط تراکتورسازی عنوان کرد: خداراشکر شرایط خوبی داریم؛ تمرینات خود را چند روزی است شروع کردیم و فشرده کارمان را انجام می دهیم. چند بازی دوستانه داشتیم و یک مسابقه تدارکاتی دیگر امروز انجام می دهیم. فکر می کنم شروع خوبی داشتیم و امیدوارم بتوانیم روزهای خوبی را سپری کنیم.

وی درباره تغییراتی که در ترکیب تراکتور ایجاد شده است، گفت: اتفاقاتی که درباره محرومیت باشگاه از نقل و انتقالات افتاد و نتوانستیم بازیکن جدید به خدمت بگیریم، یک موقعیت خوب برای جوانان ایجاد کرده است. کار سختی داریم اما بازیکنان جوان خوبی داریم و این جوانان می توانند روزهای خوبی را سپری کنند. امیدوارم به بهترین شکل جواب اعتماد کادرفنی را بدهند و بتوانند در ترکیب تیم بدرخشند.

مهاجم تراکتورسازی با اشاره به حضور یحیی گل محمدی تاکید کرد: آقا یحیی نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. او کارش را بلد است و واقعا کار کردن با او به هر بازیکنی آرامش می دهد. او با انگیزه زیادی کارش را دنبال می کند و واقعا با انگیزه ای که می دهد، می توانیم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم.

گودرزی درباره راه ندادن بازیکنان تراکتور به محل تمرین خود بیان کرد: این اتفاقات برای تیمی مثل تراکتورسازی واقعا خوب نیست. اینکه تیم ما زمین تمرین نداشته باشد، هرگز قابل قبول نیست و امیدوارم مسئولان استانی کمک کنند و مشکلات حل شود. واقعا قشنگ نیست اینطور ما را به زمین تمرین راه ندهند و هر روز یکجا تمرین کنیم.

وی درباره پست بازی اش در تراکتورسازی افزود: من سال قبل در ۶ پست بازی کردم و الان هم مشکلی با پستی که گل محمدی برایم در نظر می گیرد، ندارم. در بازی های تدارکاتی بیشتر وینگر راست بودم اما هرجا که سرمربی بخواهد بازی می کنم و سعی خواهم کرد بهترین نمایش را داشته باشم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو