زمان انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ -

احمدی‌نژاد:

بازتبیین خط امام و آرمان‌های انقلاب ضروریست/ جنگ میکروبی وجود دارد/ شهدا از خود برای نشرکمال انسانی مایه گذاشتند

رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: باورم این است امروز یکی از ضروری‌ترین اقدامات انقلابی بازتبیین خط امام و آرمان‌های انقلاب است.

به گزارش سرای نور؛ محمود احمدی‌نژاد دقایقی قبل در جمع مردم این شهرستان با بیان اینکه خداوند بزرگ را از حضور در جمع مردم عزیز این شهر و استان گرانقدر شاکرم، اظهار کرد: مازندران برای بسیاری از حق‌‎طلبان آشنا است و مردم شریف، مومن و پرتلاش این استان در تاریخ سهم مهم و تاثیر‌گذاری در فرهنگ علوی و مکتب اسلام ناب محمدی (ص) داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در این شهر سه توفیق بزرگ را خدا نصیب من کرده است که حضور در استان مازندران و در شهر آمل است، افزود: مازندران برای ایران و بسیاری از حق‌طلبان و عدالت‌خواهان دنیا نامی آشنا است.

رئیس جمهور سابق کشورمان با اشاره به اینکه مازندران مردمانی نجیب، مومن، پرتلاش و مفید برای جامعه دارد، تصریح کرد: بخش مهمی از مکتب اسلام ناب محمدی مرهون مجاهدت‌ها و فداکاری‌های مردم و بزرگان این خطه است.

وی با بیان اینکه مازندران دیار عالمان، مجاهدان و تلاش‌گران خستگی‌ناپذیر و دیار مهربانی است، خاطرنشان کرد: شهر آمل شهر هزار سنگر است، این شهر سنگری برای پیشبرد آرمان‌های الهی و انسانی و نیز سنگر دفاع از عزت و شرف انسانی با مردمانی پاک و دوست داشتنی است.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه حضور در مراسم شهیدان افتخاری است و حضور در مراسم شهدای حرم از بهترین، زیباترین، سازنده‌ترین و الهام بخش‌ترین گردهمایی است، گفت: این گردهمایی برای شناخت از شهیدان و شهادت است.

وی با بیان اینکه این گردهمایی برای معرفی عظمت انسان است، ادامه داد: در این جلسه سخن برای طرح فراوان است، سخن از انسان و حقیقت انسان بالاترین است.

رئیس جمهور سابق کشورمان با اشاره به اینکه رهبر انقلاب فرمودند تبیین خط امام و آرمان‌های انقلاب ضروری است، گفت: باورم این است امروز یکی از ضروری‌ترین اقدامات انقلابی بازتبیین خط امام و آرمان‌های انقلاب است که اگر غافل شویم دست شیطان به گونه‎ای تغییر می‌کند که هیچ شباهتی به اصل اول نخواهد داشت.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه همه موجودات مهم، عزیز و عظیم هستند چون مخلوق خدا هستند، افزود: برای تک‌تک انسان‌ها باید از خداوند تشکر کنیم و خداوند در خلق موجودات جهان تنها در یک موجود به خود تبریک می‌گوید و آن خلق انسان است، خلقت انسان آنقدر مهم است که خداوند تسلیم شدن در برابر انسان را دستور داده است.

رئیس جمهور سابق کشورمان با اشاره به اینکه تمام برنامه‌ها و رفتارهای دنیا ناشی از نوع نگاه به انسان است، اضافه کرد: انسانی که خدا خلق کرده است دارای ۲ بعد و ۲ ساحت واضح و مشخص است.

وی با بیان اینکه یکی از ابعاد انسان، بعد ساحت زمینی و حیوانی او است، گفت: استعداد انسان در بعد حیوانی نهفته شده است و با تربیت انسانی رشد می‌کند و به آسمان می‌رسد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه انسان‌ها در طول تاریخ به ۲ دسته کلی تقسیم می‌شوند؛ ابتدا کسانی هستند که بعد آسمانی خود را در بعد حیوانی خود به کار می‌گیرند، ادامه داد: این انسان‌ها ثروت و قدرت را انحصاری برای خود می‌خواهند و بقیه باید مطیع باشند می‌خواهند مطلق بر همه حاکم باشند.

وی گفت: این افراد همه خوبی‌ها را برای خود می‌خواهند و آزادی را در انحصار خودشان می‌خواهند، رسانه‌ها را انحصاری در اختیار خود می‌خواهند و برای نابود کردن حق ملت‌ها نقشه می‌کشند و فیلم می‌سازند.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه نگاهی به دوره ۴۰۰ ساله استعمار داشته باشیم، مشخص می‌شود چه ملت‌هایی متلاشی شدند و داستان‌های دوران استعمار که زنان و مردان را مانند حیوان جا‌به‌جا می‌کردند، نمونه‌ای از این گونه رفتارها است، گفت: ۴۰۰ سال توطئه و اشغال‌گری را فقط برای خود برتربینی، برتری‌جویی و تسلط بر دیگران پیش رو گرفتند.

رئیس جمهور سابق کشورمان اضافه کرد: امروز در مجامع رسمی سیاست یعنی فن تسلط و غلبه بر دیگران و این افراد خود را مالک همه چیز می‌دانند زمانی که در ساحت حیوانی می‌افتد.

وی اظهار کرد: اگر دانش هسته‌ای صلح‌آمیز را همه ملت‌ها استفاده کنند آلودگی ایجاد نمی‌شود و ملت‌ها نگران نمی‌شوند اما می‌گویند هیچ کس نباید داشته باشد و به جای بردن این دانش در کشاورزی و سلامت تبدیل به بمب اتم تبدیل می‌کنند و از آن ابزار کشتار انسان‌ها را می‌سازند.

احمدی‌نژاد با اعلام اینکه جنگ میکروبی امروز وجود دارد، میکروب‌ها را در آزمایشگاه پرورش می‌دهند، پخش می‌کنند تا در دنیا پادزهر آن را بفروشند، تصریح کرد: از دانش اجتماعی و روان‌شناسی اجتماعی برای جنگ، تفرقه، کینه‌جویی برای کشتار مردم و تسلط بر دیگران استفاده می‌کنند.

وی در این زمینه ادامه داد: اگر کسی در این میان به دنبال دفاع از کشور خود باشد تروریست اعلام می‌شود، کسانی که وجه حیوانی دادند دنبال جنگ و کشتار هستند البته به ظاهر شعار مردمی سر می‌دهند.

رئیس دولت نهم و دهم گفت: اگر به واسطه پیشرفت، جامعه بشری مجبور شوند پشت ارزش‌های الهی مخفی شوند، تنازع برای بقاء و صحنه جنگ برای ارزش بعد حیوانی است اما در مقابل اینها کسانی هستند که از بعد حیوانی عبور کردند، از اسارت زمین آزاد شدند، از نعمت‌ها و غرایض بهره می‌برند اما بعد حیوانی در راستای شکوفایی بعد آسمانی خود به کار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در این بخش با افرادی مواجه می‌شویم که هرکدام از این انسان‌ها با عدالت و مهربانی و انصاف رفتار می‌کنند، خاطر نشان کرد: این افراد مدافع حقوق مردم هستند، این همان انسانی است که باید بعد حیوانی را در بعد انسانی به خدمت بگیرد و انسان کامل کسی است که از بعد حیوانی عبور کرده است و شهیدان کسانی هستند که در ساحت انسانی زندگی کردند و همه عالم را در خدمت خود و دیگران به کار گرفتند؛ در یک کلمه شهدای ما انسان شدند و از وجود خود برای نشر کمال انسانی مایه گذاشتند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه همه وجود شهدا برای جامعه لطف است، افزود: تا ابد به راه شهدا و خانواده شهدا افتخار خواهیم کرد.

وی با اعلام اینکه سرزمین الهی و نورانی ایران همیشه مهد فرهنگ و تمدن انسانی و الهی بوده است، گفت: این سرزمین مهد آزادی‌خواهی، عدالت‌طلبی، توحید و انسانیت بوده است و شیاطین در طول تاریخ برای زدودن این سرزمین از صفحه تاریخ تلاش کرده‌اند.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه ملت ایران با انقلاب اسلامی، حقیقت انسان‌ها را برملا کرد، افزود: انقلاب ملت ایران یک دعوت جهانی است و حاکمیت امام عصر (عج) حاکمیت بعد انسانی بر همه روابط انسانی است.

وی در پایان با بیان اینکه کسانی که می‌خواهند ذلت ملت ایران را ببینند، خواب‌شان آشفته است و به فضل الهی این آرزو را به گور خواهند برد، اظهار کرد: انقلاب مردم ایران یک انقلاب عظیم اسلامی است، اصل انقلاب که متن ملت است، «حقیقت ملت است، اراده ملت است، این یک حرکت اسلامی ـ جهانی است».

منبع:فارس

 

زمان انتشار: ۱۹ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو