زمان انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ -

“قهرمانان کوچک” به جای “قاتل اهلی” به سینماها می‌آید/ “قاتل اهلی” در اکران‌های پاییزی قرار گرفت

10 تیر ماه بود که خبر اکران "قاتل اهلی" در گروه آزادی از روز 15 مهر ماه در رسانه‌ها منتشر شد ولی امروز خبر دیگری مبنی بر تعویق زمان اکران این فیلم منتشر شده و قرار است "قهرمانان کوچک" به جای این فیلم اکران شود.

سرای نور؛ ۱۰تیر ماه بود که خبر اکران «قاتل اهلی» در گروه آزادی از روز ۱۵ مهر ماه در رسانه ها منتشر شد ولی امروز خبر دیگری مبنی بر تعویق زمان اکران این فیلم منتشر شده است.

گفتنی است، قرار است پس از پایان نمایش فیلم «سارا و آیدا» فیلم «قهرمانان کوچک» در این گروه اکران شود و اکران «قاتل اهلی» به فصل پاییز موکول شده است.

«قهرمانان کوچک» ساخته حسین قناعت است که با موضوع حمایت از تولید ملی و برای رده سنی کودک و نوجوان ساخته شده و با استقبال خوبی در سی‌اُمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان روبه رو شده است.

برزو ارجمند، بیژن بنفشه خواه، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، آناهیتا همتی، ابراهیم شفیعی، افشین سنگ چاپ، عباس محبوب، رامین ناصر نصیر و حضور شهرام قائدی، بهنوش بختیاری، ِ یوسف کرمی(قهرمان المپیک در نقش خودش)، از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«قهرمانان کوچک» با مخاطب قرار دادن خانواده‌های ایرانی به خصوص دانش آموزان و نوجوانان تلاش دارد تا فرهنگ حمایت از کالای ایرانی را به آنان آموزش دهد.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از:  مدیر فیلمبرداری: بهروز بادروج، مدیر صدابرداری: احمد صالحی، طراح گریم: بابک شعاعی،  مدیر صدابرداری: احمد صالحی، طراح صحنه و لباس: محیا آقاحسینی، مدیر تولید: روح الله مهاجری، دستیار اول و برنامه‌ریزی: آرش حسن‌پور، منشی صحنه: مونا احدی و مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: نسیم اسدپور.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو