زمان انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ -

جعفری: بازیکن فولاد هستم

فرزاد جعفری صبح امروز با عقد قرارداد دوساله به فولاد خوزستان پیوست.

سرای نور؛درباره صحبت های یکی از مسئولان استقلال خوزستان درباره غیرقانونی بودن قراردادش گفت: نمی دانم چه بگویم، من فسخ قراردادم را یک طرفه و کاملا قانونی از فدراسیون گرفته ام، پرداختی به من کم تر از پنجاه درصد بوده و مطمئنا در فصل بعد برای فولاد به میدان خواهم رفت.

دفاع فصل قبل استقلال خوزستان گفت: ایشان مدعی است که قرارداد من از ٨٠ میلیون به ٥٠ میلیون کاهش یافته، مگر می شود بدون خبر بازیکن و امضای من این اقدام بشود؟ در ضمن من قرارداد سه ساله ای با استقلال خوزستان امضا نکرده ام و تنها قراردادم را تمدید کردم.این را هم بگویم که باشگاه استقلال خوزستان مدعی شده ٢٦ میلیون و ٥٠٠ هزار تومان به من داده که اینگونه نبوده و ٢٢ میلیون و پانصد هزار تومان به من داده شده و با ارقام ادعای خودشان هم پنجاه درصد نمی شود.

مدافع جدید فولاد خوزستان گفت: تمام تمرکزم روی تیم جدیدم خواهد بود و باشگاه استقلال خوزستان اگر شکایتی دارد به کمیته تعیین وضعیت مراجعه کند.

وی درباره قرارداد با فولاد گفت: خوشحالم که در تیم استانم و باز هم زیر نظر آقای پورموسوی کار می کنم و به امید خدا با کمک هواداران یک فصل خوب را رقم می زنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو