زمان انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ -

پیری: قرارداد جعفری و فولاد غیرقانونی است

باشگاه استقلال خوزستان مدعی شده قرارداد فرزاد جعفری با باشگاه فولاد غیرقانونی است.

سرای نورغفرزاد جعفری صبح امروز با فولاد خوزستان قرارداد رسمی امضا کرد. یعقوب پیری درباره عقد قرارداد باشگاه فولاد با فرزاد جعفری، گفت: فرزاد جعفری سرباز باشگاه ملوان بود. در نیم فصل لیگ سال قبل قرارداد او به اتمام رسید و به استقلال خوزستان بازگشت و قرارداد جدیدی امضا کرد، او به مدت سه سال با استقلال خوزستان قرارداد دارد.

 

وی افزود: در آن مقطع که این بازیکن بازگشت برای انجام کارهای قرارداد نیاز به کارت پایان خدمت بود و او گفت کارهای تسویه حسابم را انجام می‌دهم تا با گرفتن برگه اتمام خدمت کارت بازی صادر شود.

 

این بازیکن تا هفته یازدهم دور برگشت سندی ارائه نکرد و تنها در ۴ بازی آخر به میدان رفت. بر همین اساس سرمربی وقت باشگاه نامه‌ای به مدیریت می‌دهد و در آن نوشته شده با توجه به اینکه جعفری نتوانست مدارک خود را به موقع ارائه دهد و تنها در ۴ بازی برای تیم به میدان رفت قرارداد این بازیکن را از ۸۰ میلیون تومان به ۵۰ میلیون تومان کاهش دهید که مدیریت باشگاه هم این اقدام را انجام داد.

 

معاونت اجرایی باشگاه استقلال خوزستان، در ادامه یادآور شد: ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به این بازیکن پرداخت شده که از ۵۰ درصد قراردادش بیشتر می‌شود. سند این پرداخت در باشگاه موجود است. آخرین پرداختی ما ۲۴ خرداد در آخرین روزی که فرصت داشتیم ۵۰ درصد قرارداد را پرداخت کنیم بوده است. حد نصاب ۵۰ درصد پر شده و مستندات موجود است. قرارداد این بازیکن با هر باشگاهی به امضا رسیده باشد از نظر ما غیر قانونی است. مدارک مورد نظر جهت  شکایت از عقد قرارداد غیرقانونی به سازمان لیگ و کمیته تعیین وضعیت آماده شده تا حق و حقوق باشگاه پایمال نشود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو