زمان انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ -

زیدان خواهان حضور ستاره بتیس در اردوی آمریکای رئال

در حالی که رسانه های بارسلونا از نزدیک تر شدن سبایوس به بارسا نوشته اند، آس ادعا کرد که رئال مادرید همچنان به جذب این بازیکن اطمینان دارد.

سرای نور؛دنی سبایوس، پدیده این روزهای فوتبال اسپانیا که بهترین بازیکن رقابت های زیر ۲۱ ساله های اروپا نیز برگزیده شد، مورد توجه هر دوغول فوتبال اسپانیا یعنی رئال و بارسا قرار گرفته است.

ابتدا این رئال بود که برای جذب سبایوس اقدام کرد و روز گذشته مدیرورزشی بتیس تایید کرد که بارسلونا نیز خواهان جذب این بازیکن شده است. به ادعای رسانه های بارسلونا، ترجیح باشگاه بتیس در این است که سبایوس راهی بارسلونا شود و خود بازیکن هم روز گذشته در مراسم ازدواج یکی از دوستان صمیمی اش تایید کرده است که دوست دارد به بارسلونا برود نه رئال.

 

 

 

 

در همین رابطه امروز آس ادعا کرد که زیدان از مدیران رئال درخواست کرده است تا هرچه زودتر زمینه انتقال سبایوس را فراهم کرده و بر خلاف تصورات قبلی او مشتاق است تا این بازیکن در اردوی پیش فصل رئال در آمریکا نیز حاضر باشد و سپس در مورد انتقال قرضی اش به تیمی دیگر یا ماندنی شدن او تصمیم گیری شود.

ابتدا گفته شده بود که رئال قصد جذب سبایوس و سپس قرض دادن او برای یک فصل به بتیس را دارد.

به ادعای آس، قرار است امروز نشستی بین مدیران رئال مادرید و بتیس در مورد سبایوس صورت بگیرد و باید دید خروجی آن چه خواهد بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو