زمان انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ -

فتاحی: همه باشگاه‌ها نسبت به تیم امید تعهد دارند

رییس کمیته مسابقات لیگ برتر می‌گوید که همه باشگاه‌ها نسبت به برنامه‌های تیم ملی امید تعهد دارند و طبق تقویم باید بازیکنان در اختیار تیم ملی قرار بگیرند.

سعید فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا درباره این که آیا باشگاه‌ها تعهدی نسبت به برنامه‌های تیم ملی امید در تقویم مسابقات لیگ برتر دارند؟ گفت: باشگاه‌ها نسبت به همه تیم‌های ملی چه بزرگسالان، چه امید و چه تیم‌های جوانان و نوجوانان تعهد دارند و طبق قانون باید بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند. ثانیا این تیم  متعلق به کشور است و همه باید برای موفقیت آن، بازیکنان خود را تحویل تیم ملی بدهند.

سرای نور؛رییس کمیته مسابقات لیگ برتر ادامه داد: طبق قانون اگر باشگاهی چهار بازیکن در تیم ملی داشته باشد، می‌توان بازی‌های آن تیم را لغو کرد این در حالی است که در حال حاضر هیچ تیمی بیش از سه بازیکن در تیم ملی امید ندارد و همه باشگاه‌ها موظفند بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار دهند.

او در پاسخ به این که آیا فدراسیون می‌تواند باشگاه‌هایی که اجازه حضور در تمرینات تیم ملی را به بازیکنان‌شان نمی‌دهند، جریمه کند؟ گفت: اگر باشگاهی بازیکنان خود را تحویل تیم ملی ندهد کمیته انضباطی طبق قانون باید مشمول جریمه کند و این بر اساس قانون است.

فتاحی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود که مزایده سازمان لیگ برای انتخاب تامین‌کننده توپ‌های مسابقات لیگ برتر با موفقیت همراه نبوده و اسپانسر خوبی پیدا نشده است؟ گفت: مزایده برگزار شده و چند اسپانسر خوب هم پیشنهاد دادند و در حال بررسی گزینه‌ها هستیم.

رییس کمیته مسابقات لیگ برتر در واکنش به این که گفته می‌شود مزایده تبلیغات محیطی زمین‌های فوتبال برگزار نشده و امیر عابدینی، رییس کمیته بازاریابی این سازمان با استعفای شفاهی راهی خارج از کشور شده، گفت: این موضوع مربوط به هیات رییسه سازمان لیگ است و آن‌ها می‌توانند آن را پیگیری کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو