زمان انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ -

نشست رسمی پاری سن ژرمن با هدف رئال مادرید

کیلیان امباپه، ستاره 18 ساله موناکو که سخت موردتوجه رئال قرار دارد، به تازگی نشستی با مدیر باشگاه پی اس جی داشته است.

سرای نور؛پاری سن ژرمن جذب کیلیان امباپه را به عنوان اصلی ترین گزینه خرید خود منظور کرده است و به مانند رئال مادرید تلاش دارد تا انتقال این پدیده را هر چه زودتر نهایی کند. پاریسی ها سه هفته پیش رسما اعلام کردند که به دنبال جذب امباپه هستند و حالا قدم های جدی تری در این زمینه برداشته اند.

 

 

 

 

نشریه اکیپ در همین رابطه امروز گزارش داد که به تازگی نشستی بین ناصر الخلیفی، مدیر پی اس جی و کیلیان امباپه و پدرش برگزار شده که نشستی صمیمانه نیز بوده است با این حال امباپه در این ملاقات، نگرانی های خود را نسبت به سه مساله ابراز داشته و در نهایت حاضر نشده هیچ قولی به مدیر پی اس جی بدهد.

 

امباپه نگران شایعاتی مبنی بر تغییر تاکتیک پاری سن ژرمن در فصل آتی است و نیز در مورد رقابت با کاوانی و دقایقی که به وی بازی خواهد رسید نگرانی های جدی دارد.

ضمن اینکه پیوستن احتمالی فابینیو(مدافع موناکو) به پی اس جی نیز باعث خواهد شد تا مدیران موناکو در مورد انتقال امباپه به پاریس سخت گیری کنند و امباپه قصد ندارد این مساله روی تمرینات پیش فصلش تاثیر منفی بگذارد.

از سوی دیگر رئال مادرید هم منتظر مشخص شدن وضعیت موراتا و خامس است تا در مورد جذب امباپه تصمیم نهایی را بگیرد و باید دید در نهایت از بین رئال و پی اس جی، کدام یک موفق به ربودن امباپه از موناکو خواهند شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو