زمان انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ -

بهترین بازی‌ام را مقابل پرسپولیس انجام می‌دهم

مهاجم تازه سایپایی شده لیگ برتر که در دو دیدار تدارکاتی این تیم در روزهای گذشته توانست گلزنی کند عملکرد خوب خود را مدیون اعتماد علی دایی به خود می‌داند.

سرای نور؛محمد عباس زاده در خصوص حضورش در  این تیم گفت: من فوتبالم را مدیون آقای دایی هستم و ایشان در هر تیمی که بازی کردم همیشه در پیشرفت فوتبالی‌ام کمک بزرگی بودند. از اینکه بار دیگر زیرنظر ایشان کار می‌کنم خوشحالم و امیدوارم بتوانم برای سایپا و ایشان موثر باشم.

وی درباره اینکه تصمیم دارد بعد از آقای گلی در لیگ یک، در لیگ‌برتر هم آقای گل شود افزود: مطمئنا تمام هدفم در فصل جدید این خواهد بود و علاوه بر آقای گلی تصمیم دارم کمک کنم تا این تیم امسال سهمیه آسیایی کسب کند. البته تمام تیم پس از حضور آقای دایی و جمع‌بندی، هرچه در توان دارند در تمرینات می‌گذارند تا به اهدافی که باشگاه و علی دایی مدنظر دارد برسند.

او درباره رویارویی با پرسپولیسی‌ها در رقابت‌های لیگ‌برتر و احساسش نسبت به این تیم می‌گوید: من همیشه برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم اما مطمئنا بهترین بازی‌ام را در مقابل سرخ‌ها به نمایش خواهم گذاشت. فکر نمی‌کنم انگیزه‌ای که من در این دیدار خواهم داشت کسی به جز من داشته باشد، در کنار پرسپولیسی بودنم همیشه گفتم که پیراهنی که برتن می‌کنم برایم ارزش خاصی دارد و برای موفقیت پیراهن آن تیم خواهم جنگید.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو