زمان انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ -

توصیه گواردیولا به هواداران و رسانه های بارسلونا

پپ گواردیولا در مصاحبه جدید خود با نشریه کاتالانی اسپورتیو به تمجید دوباره از مسی پرداخت و دیدگاه هواداران و نشریات بارسلونا را زیر سوال برد.

بارسلونا فصل ۲۰۱۶-۱۷ را تنها با فتح کوپا دل ری به اتمام رساند و شاهد قهرمانی رئال در لالیگا و لیگ قهرمانان بود. همین مساله باعث شد تا بسیاری فصل بارسلونا را توام با ناکامی تلقی کنند. مسی نیز با وجود کسب آقای گلی لالیگا و تصاحب کفش طلای اروپا، به احتمال فراوان در رقابت برای توپ طلا با رونالدو، تاوان همین ناکامی بارسلونا را پس خواهد داد.

 

سرای نور؛

 

 

پپ گواردیولا، سرمربی سابق بارسلونا و حال حاضر سیتی، در مصاحبه با نشریه اسپورتیو که به زبان کاتلانی منتشر می شود، در مورد وضعیت بارسلونا گفت:« من دیدگاهم به بارسا مثبت است و این تیم را بسیار بهتر از آن چیزی می بینم که رسانه های بارسلونا می بینند. من دو بار با بایرن و سیتی در نوکمپ برابر بارسا قرار گرفتم و در این دو بازی تیم های من در مجموع ۷ گل دریافت کردند و هیچ گلی هم به ثمر نرساندند.

کاری که لوئیس انریکه در سه فصل گذشته انجام داد، بی نظیر بود. بارسا وقتی در روزهای اوجش قرار داشت، هیچ تیمی قادر به شکست دادنش نبود و معتقدم تا وقتی مسی در این تیم حضور دارد، بارسا تقریبا شکست ناپذیر است. بارسا فوتبال را بسیار خوب بازی می کند و اصلا اعتقاد ندارم که خریدهای اخیر این تیم بد بوده اند.»

 

 

 

 

مسی:« او بهترین بازیکنی است که به عمرم دیده ام و بهتر از او وجود ندارد.

بهترین بودن به این خاطر که او کارها را بسیار ساده تر از آنچه تصور می شود انجام می دهد. بهترین بودن به این معنا نیست که یک بازیکن بتواند سه یا ۴ بازیکن را دریبل بزند بلکه بتواند این کار را به راحتی انجام دهد. مسی همه کارها را آسان انجام می دهد و باعث می شود شرایط برای هم تیمی هایش نیز آسان شود. او هرگز اشتباه نمی کند.»

 

ناکامی بارسا در اروپا:« مردم فکر می کنند بارسا باید هر سال قهرمان اروپا شود ولی این امکان پذیر نیست.

هر سال قهرمانی در چمپیونزلیگ مشکل تر از گذشته می شود. معتقدم هواداران و رسانه ها باید صبور باشند. پیروزی در آنفیلد، استمفورد بریج، برنابئو، تورین، پاریس یا ورزشگاه های آلمان راحت نیست.

باید قبول کنیم که فوتبال دنیا فقط در رئال و بارسا خلاصه نمی شود. در اسپانیا هم شاهد ظهور تیم های قدرتمندی هستیم که در سال های اخیر جام های اروپایی را قبضه کرده اند ولی تیم های خوب دیگری نیز در اروپا حضور دارند.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو