زمان انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۵ -

فرماندار نوشهر:

باغ اکولوژی نوشهر ظرفیت تبدیل به موزه ملی و بین‌المللی را دارد

فرماندار نوشهر گفت: باغ اکولوژی نوشهر ظرفیت تبدیل به موزه ملی و بین‌المللی را دارد.

به گزارش سرای نور؛ علی شادمان بعدازظهر امروز در نشست با اهالی خبر و رسانه این شهرستان با قدردانی از تلاش‌های آنان در امر اطلاع‌رسانی در ایام انتخابات و نوروز ۹۵ وجود نگاه ساختارمند را مهم دانست و اظهار کرد: در نگاه توسعه‌ای باید همه اجزا یکسان دیده شوند و توازن در آن برقرار باشد.

فرماندار نوشهر به ظرفیت‌های موجود در شهرستان نوشهر در راستای توسعه و آبادانی منطقه پرداخت و افزود: باغ اکولوژی نوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم در حوزه گردشگری است و در این فضا گونه‌های کم‌یابی از درختان و بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مورد از برگ‌ها و شاخه‌های خشک شده که نظیر آن کم دیده می‌شود، این باغ را به فرصتی مهم برای گردشگری تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد: باغ اکولوژی نوشهر می‌تواند در حوزه گردشگری به یک موزه اثرگذار ملی و بین‌المللی تبدیل شود.

شادمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید در زمینه درآمدزا شدن هر چه بیشتر حوزه گردشگری در شهرستان نوشهر اقدامات اساسی‌تری صورت گیرد و این ظرفیت در منطقه وجود دارد.

وی راه‌ها را جزو زیرساخت‌های مهم در هر منطقه برشمرد و افزود: اگرچه ضعف‌هایی در حوزه راه‌سازی و روشنایی مسیرها وجود دارد ولی برای رفع آنها باید تلاش‌ها افزایش یابد و از سویی دیگر نیز در بحث حوادث جاده‌ای نیز به موضوع فرهنگ‌سازی در راستای جلوگیری از سوانح رانندگی هم توجه ویژه‌ای شود.

فرماندار نوشهر درباره وضعیت دریافت عوارضی خودروهای پلاک چالوس در ورودی ساحل تفریحی و توریستی سیترا، اظهار کرد: این دو شهرستان یکپارچه هستند و برای پیشرفت و توسعه منطقه باید همبستگی‌ها بیشتر شود و شهردار و مسئولان سه شهرستان باید در تصمیم‌گیری‌ها یکپارچگی را بیشتر مدنظر قرار دهند.

وی در پایان به وضعیت راه دسترسی مستقیم نوشهر به کجور، گفت: پیگیر جاده کجور هستم و محیط زیست هم باید همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشد و وجود این راه می‌تواند در حوزه حفاظت از محیط زیست منطقه کمک زیادی کند.

منبع:فارس

 

زمان انتشار: ۱۹ فروردین, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو