زمان انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۶ -

سعید قطبی زاده با «شاهد» پیتر ویر مهمان «سینما۱» می شود

سعید قطبی زاده با «شاهد» پیتر ویر مهمان «سینما1» می شود

سرای نور؛قطبی زاده فارغ التحصیل رشته اقتصاد، از سال ۱۳۷۷ نوشتن درباره سینما را آغاز کرده و سالها در مقام ویراستار سینمایی، منتقد فیلم و دبیر تحریریه نشریات سینمایی به فعالیت پرداخته است. وی همچنین حدود یک دهه است که در آموزشگاههای سینمایی به تدریس سینما می پردازد.

برنامه «سینما۱» که به تهیه کنندگی، سردبیری و اجرای غلامعباس فاضلی منتقد و نویسنده سینمایی ساخته می شود، در این دوره انتخاب فیلم را به عهده میهمان برنامه می گذارد، و فیلم هر هفته به عنوان فیلم محبوب و مورد علاقه مهمان برنامه به نمایش درمی آید.

سعید قطبی زاده مهمان پنجشنبه شب «سینما۱»، فیلم «شاهد» به کارگردانی پیتر ویر را به عنوان فیلم انتخابی خود به «سینما۱» می آورد و درباره آن به گفتگو می نشیند.

فیلم «شاهد» محصول سال ۱۹۸۵ است. هریسون فورد، و کلی مک گیلیس بازیگران اصلی این فیلم می باشند. موسیقی فیلم «شاهد» را موریس ژار ساخته است. فیلم «شاهد» برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه و بهترین تدوین شده است. این فیلم در رشته های بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین موسیقی متن، بهترین بازیگر مرد نقش اول، بهترین فیلمبرداری و بهترین طراحی صحته نیز نامزد دریافت جایزه اسکار بوده است.

نرگس آبیار، احمد امینی، حسن حسینی، حجت الاسلام دکتر عبدالحسین خسروپناه، خسرو دهقان، شهرام جعفری نژاد، مهدی فخیم زاده، بهروز افخمی، فریدون جیرانی، محمود گبرلو، محمدتقی فهیم، سعید مستغاثی، احمد طالبی نژاد، احمد ضابطی جهرمی، محسن فاطمی، عزیزالله حاجی مشهدی، مجید حسینی زاد، جواد طوسی، از جمله چهره های فرهنگی بوده اند که تاکنون ضبط پلاتوی آنها در پلاتوی این برنامه انجام شده است و درباره فیلم محبوبشان در «سینما۱» به گفتگو نشسته اند.

«سینما۱» پنجشنبه شب ها ساعت ۲۲٫۱۵ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. این برنامه در«تامین برنامه» شیکه یک سیما تولید شده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو