زمان انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۶ -

تیاگو: بایرن چیزی کمتر از رئال و بارسا ندارد

تیاگو آلکانتارا، ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ معتقد است که تیمش هم سطح با رئال و بارسلونا است.

سرای نور؛تیاگو سال ۲۰۱۳ و با درخواست مستقیم پپ گواردیولا از بارسلونا راهی بایرن شد و حالا یک ستاره بی جانشین در این تیم محسوب می شود.

او در ۴ سال اخیر همراه بایرن قهرمان بوندسلیگا شده اما در کسب عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ بازمانده است. رئال به تنهایی دو بار باعث حذف بایرن مونیخ شده و دو بار دیگر نیز مونیخی ها پشت سد بارسا و اتلتیکو مانده اند.

 

 

 

 

تیاگو در مصاحبه با بیلد و در مورد شرایط بایرن برای فصل بعد گفت:« بایرن همواره به عنوان باشگاهی مطرح بوده که در آن هیچ بازیکنی متمایز از دیگران نبوده است.

واضح است که هر بازیکن سعی دارد بهترین بازی خودش را ارائه دهد ولی شخصیت و همبستگی جمعی بازیکنان است که به بایرن شخصیت داده است. همه بازیکنان فعلی و تمام آنهایی که جذب خواهند شد، باید برای بهتر شدن تیم، تمام تلاش خود را به خرج دهند.

معتقدم برای بهتر شدن و پیشرفت نیاز به پرداخت ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکن نیست. بسیاری از استعدادهای جوان هستند که با مبالغ کمتر، بازدهی بیشتری خواهند داشت. بایرن تیمی است که بازیکن را جذب کرده و باعث رشد و پیشرفت او می شود.

ما هیچ چیز کمتر از رئال و بارسلونا نداریم. تفاوت کیفی بین ما با این دو تیم وجود ندارد و همانند آنها یک برند جهانی هستیم.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۴ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو