زمان انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۶ -

فروزان: بازی با استقلال یک مسابقه احساسی است

دروازه‌بان پارس جنوبی جم امیدوار است بتوانند در فصل جدید به موفقیت برسند.

سرای نور؛محسن فروزان اظهار کرد: دومین روزی است که به ارمنستان آمدیم؛ در این کمپ همه چیز خوب است و زمین تمرین با کیفیتی دارد. باید گفت امکانات برای یک اردوی ۱۰ روزه کامل است. مهم‌ترین نکته این اردو رفاقت و آشنایی همه بازیکنان با هم است؛ در ادامه اردو ما چند بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد و به تیم ما کمک میکنه تا کادر فنی ما از بازیکنان شناخت بیشتری پیدا کند.

 

وی در پاسخ به این سوال که عملکرد خودش را از زمان  پیوستن به پارس جنوبی جم  چگونه ارزیابی می‌کند گفت:

بعد از پایان فصل لیگ برتر فشار  زیادی روی من بود و باید گفت فصل سختی را پشت سر گذاشتم؛ هم در زندگی و هم در ورزش اما بعد از تمام شدن فصل من  نیاز به استراحت و مسافرت داشتم و همین موجب شد که از تمرینات دور باشم و اضافه وزن پیدا کنم  ولی این دو هفته که تمرینات خودم را شروع کردم و الان هم که ارمنستان هستیم تمام تلاش خود را انجام میدهم که به شرایط آرمانی برسم.

فروزان جایگاه پارس جنوبی جم  را درلیگ برتر و فصل آتی اینگونه توصیف کرد: باشگاه‌هایی که تازه به لیگ برتر صعود می‌کنند بیشترین هدف خود را ماندن در لیگ برتر قرار می‌دهند ولی هدف تیم پارس جنوبی جم این نیست؛ با توجه به بازیکنانی که جذب شدند و همچنین بازیکنان سال گذشته تمام تلاش ما این است که در جدول تک رقمی باشیم.

دروازه‌بان پارس جنوبی اضافه کرد: بازیکنان ما جوان هستند و جویای نام؛ آنها شاید از لیگ یک به تیم ما آمده باشند ولی بهترین هستند بدون شک فرصت حضور در لیگ برتر آنها را به فوتبال ایران معرفی خواهد کرد؛ همه با هم،بازیکنان، کادر و مسوولین یک دل هستیم و به نتایج خوب فکر می‌کنیم؛ باید گفت مهم‌ترین ارکان این همدلی هواداران ما هستند.من اولین سالی است که در جم بازی می کنم ولی از خونگرمی مردم شهر جم زیاد شنیدم؛ واقعا مشتاق هستم که اولین بازی لیگ برتر را در جم برگزار کنیم و هواداران را نزدیک ببینم. هوادار برای یک تیم نعمت بزرگی است و ما خدا را شاکریم که از ان برخوردار هستیم.

فروزان عنوان کرد: اما در خصوص مسائل حاشیه‌ای که اخیرا از آن صبحت شده باید عرض کنم من در تمام زندگی ورزشی خود به نظم و انضباط اهمیت خاصی دادم و در ادامه هم همین خواهد بود. شاید اینگونه عنوان کنیم بهتر باشد تعدادی من را بازیکن پر حاشیه جلوه می‌دهند و کاری کنند که مردم من را با چشم یک بازیکن پر حاشیه ببینند ولی تمام باشگاه‌های که  من کار کردم تمام مربی‌ها خبر دارند که من هیچگونه حاشیه‌ای نداشتم؛ نکته مهم اینجاست که اجازه نخواهم داد کسی به شخصیت من توهین کند.

او ابراز کرد: ممکن است شخصی یا مسوولی به من توهینی کند؛ خوب من مجبورم برای دفاع از خودم و شخصیتم پاسخگو باشم؛ وقتی به کسی احترام می‌گذارم انتظار دارم به من هم احترام بگذارند.

دروازه‌بان پارس جنوبی در پایان گفت: این سومین سالی است که آقای تارتار کار می‌کنم و ایشان بسیار آرام و با شخصیت هستند که بابهترین شکل با بازیکن حرف می‌زنند و جزو مربیانی است که همیشه دوست دارم با ایشان کار کنم؛ اینجا همه چیز دو طرفه است همه به هم احترام می‌گذاریم.

او درخصوص بازی دوستانه با استقلال باید اظهار کرد: من هدف‌های زیادی با شروع لیگ برتر دارم ولی بازی با تیم استقلال شاید یک بازی احساسی باشد
و منتظرم که هم تیمی‌های سابق خود را دوباره ببینم  و من مثل همیشه انگیزه بالایی دارم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو