زمان انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۶ -

بارسلونا و رد پیشنهادی خوب برای خالق معجزه PSG

برای سرجی روبرتو، مدافع راست بارسا که با گل دقیقه 96 خود به پی اس جی باعث خلق معجزه ای تاریخی شد، پیشنهادی 35 میلیون یورویی رسیده است.

سرای نور؛سرجی روبرتو فصل گذشته با صلاحدید لوئیس انریکه به دفاع راست رفت تا جای خالی دنی آلوس را پر کند. سرجی در شرایطی به این منطقه رفت که پست اصلی او هافبک است ولی به دلیل نیاز بارسا حاضر شد در جایی بازی کند که پیش از آن بازی نکرده بود.

 

 

 

 

عملکرد سرجی روبرتو تقریبا خوب بود ولی مشکل اصلی بارسلونا عدم وجود یک جانشین خوب برای سرجی بود. الکس ویدال هرگز نتوانست مدافعی در حد و اندازه های بارسلونا نشان دهد و در مقاطعی که سرجی غیبت داشت، این ماسکرانو بود که جای وی را پر می کرد.

بی شک خاطره گل به یادماندنی او به پی اس جی تا سال ها در خاطر فوتبال دوستان باقی خواهد ماند.

 

امروز موندودپورتیوو ادعا کرد که برای این بازیکن پیشنهادی ۳۵ میلیون یورویی از سوی باشگاه منچسترسیتی رسیده ولی بارسا  بلافاصله آن را رد کرده است.

والورده، مربی جدید بارسلونا در شرایطی که هنوز جذب یک دفاع راست متخصص قطعی نشده، دوست ندارد سرجی روبرتو را از دست بدهد و در صورت پیوستن بیرین یا هر بازیکن دیگر برای دفاع راست، سرجی به مرکز زمین منتقل خواهد شد؛ جایی که او می تواند به جای بوسکتس و حتی راکیتیچ به میدان برود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو