زمان انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۶ -

هر جا لازم باشد از رئال و مورینیو دفاع می کنم

آلوارو آربلوا ملقب به اسپارتان، چندی پیش از دنیای فوتبال خداحافظی کرد در حالی که فصل ناموفقی را در وستهام پشت سر گذاشت.

آربلوا که محصول آکادمی رئال است، در دوران فوتبال خود ۷ سال برای رئال بازی کرد و همچنین مقطعی نیز در لیورپول حضور داشت. او فصل گذشته در وستهام ناموفق بود و سرانجام تصمیم به خداحافظی گرفت. آربلوا در دوران فوتبالش دو بار با رئال قهرمان اروپا شد و با تیم ملی اسپانیا نیز قهرمانی در جام جهانی و یورو را تجربه کرد.

سرای نور؛

 

 

 

آربلوا شب گذشته میهمان برنامه ال چیرینگیتو بود. او در مورد خداحافظی خود گفت:« می توانستم به چین یا آمریکا بروم ولی هرگز برای پول فوتبال بازی نکردم. احساس کردم بهترین زمان برای خداحافظی است.»

 

 

 

 

محبوبیت بین رئالی ها:« هواداران مرا بسیار دوست دارند و در قلب شان جای دارم؛ چون همیشه از رئال دفاع کرده ام بدون اینکه به عواقبش فکر کنم.

برخی مواقع این مساله به ضرر من تمام شده ولی هر زمان حس کرده ام که رئال به حمایت نیاز دارد، این کار را انجام داده ام. سال گذشته در برنابئو از هواداران خداحافظی کردم. فکر نمی کنم بازیکنان زیادی در تاریخ رئال، خداحافظی باشکوهی مثل خداحافظی من را تجربه کرده باشند.»

 

مورینیو:« همیشه فروتنی، روراستی و حرفه ای گری مورینو را ستوده ام. من حامی جدی او هستم. شاید با او جام هایی که می خواستیم را فتح نکردیم ولی معتقدم با مورینیو بود که حس جنگندگی و رقابت یک بار دیگر به رئال بازگشت.»

 

مسی:« او همراه رونالدو، بهترین بازیکنان دنیا هستند. معتقدم تمدید قرارداد مسی خبر خوبی برای بارسا بود. مسی و رونالدو به وجود هم برای پیشرفت نیاز دارند.»

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۵ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو