زمان انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۶ -

واکنش حیدری به اظهارات رئیس فدراسیون کشتی پهلوانی

پیشکسوت کشتی کشورمان گفت: اگر فدراسیون کاری انجام می‌دهد به خاطر این است که کشتی پهلوانی از بین نرود در حالی که فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، کشتی پهلوانی را رها کرده بودند.

سرای نور؛علیرضا حیدری در حاشیه رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در واکنش به اظهارات رئیس فدراسیون کشتی پهلوانی و زورخانه ای درباره بازگشت کشتی پهلوانی به این فدراسیون افزود: مشکل این بوده که فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای چندین سال کار کشتی پهلوانی را کنار گذاشته بود. الان در کدام زورخانه تشک کشتی است؟ و به خاطر اینکه کشتی پهلوانی نمیرد، فدراسیون کشتی آن را بر عهده گرفت و در این راه ضمن انجام برخی هزینه ها همچون هزینه مربیان، اعزام کشتی گیران به خارج از کشور و برگزاری مسابقات، سیستم و تشکیلات منظمی را راه اندازی کرده است.

دارنده ۶ مدال جهان و المپیک اظهار داشت: البته من در مسایل داخلی دخالت ندارم چرا که مسئولیت فدراسیون جهانی کشتی پهلوانی را برعهده دارم، ولی آنچه که مسلم است اگر فدراسیون کاری انجام می دهد به خاطر این است که کشتی پهلوانی از بین نرود در حالی که فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، کشتی پهلوانی را رها کرده بود و تنها اکتفا به ورزش زورخانه ای کرده بودند.

حیدری ادامه داد: با اتفاقاتی که رخ داده فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای باید ممنون فدراسیون کشتی باشد چرا که اگر می توانند با انجام هزینه کشتی گیر و مربی تربیت کنند و در سطح کشور مدیریت عالی آنرا برعهده بگیرند.

وی تنها هدف فدراسیون را کمک به کشتی پهلوانی ذکر کرد و گفت: کشتی پهلوانی در گذشته تنها به برخی مراسم ها در ایام خاص همچون ماه رمضان محدود شده بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو