زمان انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۶ -

حمله تند مدیر برنامه های وراتی به الخلیفی

مارکو وراتی روز به روز از بارسلونا دور و دورتر می شود و این مساله، خشم مدیر برنامه های ستاره ایتالیایی را در پی داشته است.

سرای نور؛هفته هاست که بحث انتقال وراتی به بارسلونا سوژه شماره یک رسانه های بارسلونا شده است ولی به تدریج اینگونه به نظر می رسد که این انتقال شدنی نیست چرا که ناصر الخلیفی، مدیر قطری پی اس جی کاملا مخالف جدایی وراتی است و او را غیر قابل فروش می داند.

 

 

 

 

دوناتو دی کامپلی، مدیر برنامه های وراتی در مصاحبه با کوریره دل اسپورت به انتقاد از الخلیفی پرداخت و گفت:« می توانم به شما بگویم که وراتی به زندانی امیر پی اس جی تبدیل شده است. به ما وعده داده اند که PSG در فصل آینده تیمی متفاوت و قدرتمندتر خواهد بود که برای قهرمانی در اروپا خواهد جنگید ولی تاکنون خرید قابل ذکری انجام نداده است. صحبت از امباپه در میان است ولی همه چیز در حد شایعه باقی مانده است.

 

هیچکس به تعهد وراتی نسبت به پی اس جی شک و تردید ندارد ولی او قصد جدایی دارد و دوست دارد برای بارسلونا بازی کند. با ۲۴ سال سن و یک سال مانده به جام جهانی، کدام بازیکن را سراغ دارید که پیشنهاد بارسا وسوسه اش نکند؟

اینکه حاضر نیستند با ۱۰۰ میلیون یورو هم او را واگذار کنند، جنبه حیثیتی و غرور دارد. با الخلیفی صحبت کردم و به من گفت که وراتی غیر قابل فروش است.

او تا ۲۰۲۱ قرارداد دارد و نمی دانید اگر من در نهایت مسبب جدایی او شوم، چه چیزی در انتظارم است. در دوحه هرگز من را به خاطر این کار نمی بخشند. به زودی یک بار دیگر با الخلیفی و مدیر ورزشی پی اس جی صحبت خواهم داشت تا به آنها بگویم که وراتی آنقدر قوری است که با انتقادات اخیر در رسانه ها و شبکه های اجتماعی مقابله کند.»

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو