زمان انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۶ -

استقلال با دو تیم پرستاره در مسیر قهرمانی

بازی دوستانه درون تیمی استقلال که روز چهارشنبه در ارمنستان برگزار شد یک بار دیگر ثابت کرد که استقلال چه تیمی پرمهره است و منصوریان قطعا یکی از پرستاره ترین تیم های تاریخ این باشگاه را در اختیار دارد.

سرای نور؛در این بازی منصوریان شاگردانش را به ۲ گروه آبی و نارنجی تقسیم کرد و فوتبال درون تیمی بازی کردند، بازی که در آن هر تیم حداقل ۸ بازیکن حضور داشت که هرکدام اگر در  تیم های دیگر بودند در ترکیب ثابت به میدان می رفتند.

 

در تیم نارنجی ستاره هایی مثل سیدحسین حسینی، میلاد ذکی پور، پژمان منتظری، مجتبی جباری، وریا غفوری، امید نورافکن، علی قربانی، فرشید اسماعیلی و یعقوب کریمی حضور داشتند و در تیم آبی هم بازیکنان با کیفیتی مثل مهدی رحمتی، هرائر مگویان، روزبه چشمی، داریوش شجاعیان، خسرو حیدری، سجاد شهباززاده، مهدی قائدی، حسن بیت سعید و جابر انصاری حضور داشتند.

 

با بازیکنانی که استقلال در این فصل جذب کرده است منصوریان در هیچ پستی نیاز به بازیکن ندارد و حالا هواداران باید منتظر فصلی رویایی برای تیم شان باشند. در بازی روز چهارشنبه لئاندرو پادوانی هم حضور داشت و با حضور او منصوریان ۱۹ بازیکن آماده را در اختیار دارد که می تواند برحسب نیاز از آنها در ترکیب اصلی استفاده کند.

منصوریان در این روزها یکی از پرستاره ترین تیم های تاریخ باشگاه استقلال را در اختیار دارد و به نظر می رسد اگر او بتواند حواشی را از تیمش دور کند می تواند کارهای بزرگی در این فصل انجام بدهد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ تیر, ۱۳۹۶

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو